Pages

Thursday, December 29, 2011

::.. Jalan2 cari makan + cari pasai ..::

Assalamualaikum.. Lama kan awin tak hapdate citer.. ehhh tak la lama sampai berbulan2.. cuma tak hari2.. hehehe.. mood bz + bercuti...

nk hapdte macam2 citer niii... pergi ke kulim.. pergi merongeng.. pergi makan2.. pergi menghabiskan apa yg patut...

if tak silap.. sabtu kitaorg g kulim.. ronda2 area sana then terus g juru.. sebab en asben nk tgk SETAHUN BUDI SEGUNUNG INTAN MENGENAG AHMAD JAIS. Gila klasik en asben awin ni.. muahahha.. dia memang peminat lagu2 asli ni.. klu silap hr bulan.. ada lagu yg tersentuh n buatkan en asben terkenangkan allahyarham ayahnya.. pasti air mata mengalir.. sangat puitis kan??? kan?? hehe... nmpk ja cam brutal.. tapi dlm hati ada taman!!!

Hari ahadnya... kitaorg g 1st AVENUE.. awin nk cari henbeg ngn kasut.. lama rasa tk beli.. tapi last2 dpt kasut ja.. henbeg tak da pun.. bukan takda.. ada yg berkenan di hati.. tapi harga gua tak leh blah laaaaa... gila mahaiiiii u.. gaji i tak bnyk mn pun... hehe... bersoping la mengukur d badan sendiri tapi tidak d badan org lain okey!!! mlmnya kami g lepak padang kota.. g mkn kat medan selera beramai2 ngn en asben famly..

isninnya pulak.. kitaorg g jalan kat camble street... sebab nk p mkn kat hamediyah.. so sambil2 tu ronda2 la kat sana.. mencuci mata.. sempat jugak la sambaq 2-3 baju kat situ.. harga dia morahhh.. tu yg ambil.. klu mahai.. ku pandang ajer laaaa.. hahahaha..




yg gambar atas ni kes p mkn mee udang kat sg dua..
dah lama tak p mkn sana.. femes tempat ni.. titi timbul... awin mood diet.. so tak mkn bnyk mn pun.. sekadar melepaskan lapaq.. :) tak sangka sebenrnya.. igt tak sblm ni awin pernah sebut nk diet.. tapi cakap mesjid punya.. tak menjadi langsung diet awin tu.. mmg susah amat nk kontrol mkn ni.. iskh.. semua nmpk sedappp.. tapi lately niiii.. awin dpt controllll laaaaa ollssss... bangga rasanya.. dh mula semat dlm hati tak nak mkn nasi yg terlampau2... mkn sekadar perlu aje.. utk kelmarin awin berjaya control diri... pagi mkn bihun.. lunch ambik sayur.. mlm pun mkn sup sayur... werghhh walaupun smlm awin masak ayam kat en asben.. tapi awin berjaya menahan nafsu ituuuu... hope berlarutan laaaaa mood diet niiii..



yg gambar atas ni pulak.. gambar berjimba ke padang kota...



yg ni lak... gambar sblm ke 1st avenue..



dok mereka2 ngn aisya msa niii..

hehe... gatai tangan jadi mcm ni laaaa..


sayang anak mama kaw2 punyaaaa... sapa pun tak leh lwannnnn!!!



0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

Assalamualaikum.. Lama kan awin tak hapdate citer.. ehhh tak la lama sampai berbulan2.. cuma tak hari2.. hehehe.. mood bz + bercuti...

nk hapdte macam2 citer niii... pergi ke kulim.. pergi merongeng.. pergi makan2.. pergi menghabiskan apa yg patut...

if tak silap.. sabtu kitaorg g kulim.. ronda2 area sana then terus g juru.. sebab en asben nk tgk SETAHUN BUDI SEGUNUNG INTAN MENGENAG AHMAD JAIS. Gila klasik en asben awin ni.. muahahha.. dia memang peminat lagu2 asli ni.. klu silap hr bulan.. ada lagu yg tersentuh n buatkan en asben terkenangkan allahyarham ayahnya.. pasti air mata mengalir.. sangat puitis kan??? kan?? hehe... nmpk ja cam brutal.. tapi dlm hati ada taman!!!

Hari ahadnya... kitaorg g 1st AVENUE.. awin nk cari henbeg ngn kasut.. lama rasa tk beli.. tapi last2 dpt kasut ja.. henbeg tak da pun.. bukan takda.. ada yg berkenan di hati.. tapi harga gua tak leh blah laaaaa... gila mahaiiiii u.. gaji i tak bnyk mn pun... hehe... bersoping la mengukur d badan sendiri tapi tidak d badan org lain okey!!! mlmnya kami g lepak padang kota.. g mkn kat medan selera beramai2 ngn en asben famly..

isninnya pulak.. kitaorg g jalan kat camble street... sebab nk p mkn kat hamediyah.. so sambil2 tu ronda2 la kat sana.. mencuci mata.. sempat jugak la sambaq 2-3 baju kat situ.. harga dia morahhh.. tu yg ambil.. klu mahai.. ku pandang ajer laaaa.. hahahaha..




yg gambar atas ni kes p mkn mee udang kat sg dua..
dah lama tak p mkn sana.. femes tempat ni.. titi timbul... awin mood diet.. so tak mkn bnyk mn pun.. sekadar melepaskan lapaq.. :) tak sangka sebenrnya.. igt tak sblm ni awin pernah sebut nk diet.. tapi cakap mesjid punya.. tak menjadi langsung diet awin tu.. mmg susah amat nk kontrol mkn ni.. iskh.. semua nmpk sedappp.. tapi lately niiii.. awin dpt controllll laaaaa ollssss... bangga rasanya.. dh mula semat dlm hati tak nak mkn nasi yg terlampau2... mkn sekadar perlu aje.. utk kelmarin awin berjaya control diri... pagi mkn bihun.. lunch ambik sayur.. mlm pun mkn sup sayur... werghhh walaupun smlm awin masak ayam kat en asben.. tapi awin berjaya menahan nafsu ituuuu... hope berlarutan laaaaa mood diet niiii..



yg gambar atas ni pulak.. gambar berjimba ke padang kota...



yg ni lak... gambar sblm ke 1st avenue..



dok mereka2 ngn aisya msa niii..

hehe... gatai tangan jadi mcm ni laaaa..


sayang anak mama kaw2 punyaaaa... sapa pun tak leh lwannnnn!!!



0 comments:

Post a Comment

said