Pages

Sunday, December 18, 2011

::.. Penang Hill.. Here we C0me!! ..::



Assalamualaikum.. salam hujung minggu olls..
apa rancangan korang semua??mesti menarik2 kan?? ermmm..bercuti sakan hujung minggu ni...bnyk destinasi yang menarik... of corse PENANG adalah salah satunya... PESTA penang sedang berlangung sekarang ni.. mmoh kita ramai2 pergi.. hehe..



ni kisah awin n famly pergi menghabiskan sisa hujung minggu.. kami dah tak tau nk p mana.. mulanya en asben ajak g kl.. tapi awin rasa mcm selalu sgt pergi.. so.. next time laaa ok.. setelah berbincang dan berdebat.. akhirnya kami pilih utk pergi PENANG HILL...haiyo0o0 most to 6 yrs i tink...dah tak pergi ke sana...

mmg banyak perubahan kat bukit bendera ni... maju sghh...train pun dah laju.. mmg laju gila..mcm LRT tu haaaa.. dah tak terkedek2... direct ja sampai atas.. tak yah nk tukar2 train dah.. sep masa kan.. tiket pergi balik RM8. Budak2 RM4. Warga emas 55 thn ke atas RM4. Witout ic mahai ok.. RM30sorang...


teropong ni klu nk guna kena insert 50sen 2 keping.. so RM1 la... boleh la teropong tgk ke lautan penang tu haaa...


ni a//train baru tu... cantik kan.. moh lekaih sapa yang tak naik lagi..serbu ramai2..



kami sempat naik keta ala2 nk p golf tu.. bayar RM30dia bawa ronda sejauh 4km kedalam ,bikut bendera tu,,, nice,,...udara nyamannnn... tgk rumah2 lama.. best a..





0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...



Assalamualaikum.. salam hujung minggu olls..
apa rancangan korang semua??mesti menarik2 kan?? ermmm..bercuti sakan hujung minggu ni...bnyk destinasi yang menarik... of corse PENANG adalah salah satunya... PESTA penang sedang berlangung sekarang ni.. mmoh kita ramai2 pergi.. hehe..



ni kisah awin n famly pergi menghabiskan sisa hujung minggu.. kami dah tak tau nk p mana.. mulanya en asben ajak g kl.. tapi awin rasa mcm selalu sgt pergi.. so.. next time laaa ok.. setelah berbincang dan berdebat.. akhirnya kami pilih utk pergi PENANG HILL...haiyo0o0 most to 6 yrs i tink...dah tak pergi ke sana...

mmg banyak perubahan kat bukit bendera ni... maju sghh...train pun dah laju.. mmg laju gila..mcm LRT tu haaaa.. dah tak terkedek2... direct ja sampai atas.. tak yah nk tukar2 train dah.. sep masa kan.. tiket pergi balik RM8. Budak2 RM4. Warga emas 55 thn ke atas RM4. Witout ic mahai ok.. RM30sorang...


teropong ni klu nk guna kena insert 50sen 2 keping.. so RM1 la... boleh la teropong tgk ke lautan penang tu haaa...


ni a//train baru tu... cantik kan.. moh lekaih sapa yang tak naik lagi..serbu ramai2..



kami sempat naik keta ala2 nk p golf tu.. bayar RM30dia bawa ronda sejauh 4km kedalam ,bikut bendera tu,,, nice,,...udara nyamannnn... tgk rumah2 lama.. best a..





0 comments:

Post a Comment

said