Pages

Thursday, December 1, 2011

::.. BerGUmbira Istimewa ..::

Nite olls...
Berakhirnya sudah bulan november.. muncul la pula disember..
Bermacam2 kisah pada bulan November... ada duka ada suka.. kita lupa yg duka kita simpan yg suka.. setiap hari awin belajar utk sentiasa memaafkan org lain dan belajar utk meminta maaf kerana meminta dan memaafkan org adalah sesuatu perbuatan yang sangat di sukai oleh Allah.. Jgn la kita bermuka2 serta bermusuhan sesama sendiri kerana Allah amat murka dgn perbuatan sedemikian.. mencari keberkatan di dalam hidup amatlah perlu kerna dari keberkatanlah kita mengecap kesenangan dan kebahagiaan..
Semoga hari ini lebih baik dari semalam.. dan hari semalam adalah tungak utk kejayaan yang akan datang.. Semoga rumahtangga awin terus kekal dan bhgia hingga ke akhir hayat kami dan moga Allah tetapkan hati kami walau seribu rintangan mendatang. Dan menjadikan anak2 awin anak yg soleh/solehah serta berguna kepada kedua ibubapanya di dunia mahupun akhirat. MEndoakan juga keberkatan buat insan yg istimewa.. insan yg membesar kan awin insan yg bnyk berkorban masa, wang ringgit, kasih sayang dan pengorbanan yg tiada tandingnya.. semestinya ONLY ONE MY MOM oso MY FATHER.. U r d best in d whole world. Im proud 4 yr doter..

panjang la pulak mukadimah kali ni.. ngeeee.. layanzzzz... ok.. ni nak citer kes mlm ni.. masing2 bz ngn hal masing2.. so decide mkn sendiri2 la.. d sbbkan awin nk p melwat abah.. so spent time lama ckit.. sembang2.. balik rumah mr asben minta buatkan burger.. so awin pun buat lah.. sebab very d petik jari one.. hahaha.. noty la awin ni.. layan la gambar kat bawah ni.. ntah apa2 ja kannn..


burger istimewa utk org yg sgt istimewa d hati ini, abad ini kurun ini.. luv u my bo0o..
walaupun kamo tak romantik tp sy tau kam0 sgt puitis orgnya.. pandai kam0 mengambil hati sy klu sy membawa diri.. i loikeeeee






0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

Nite olls...
Berakhirnya sudah bulan november.. muncul la pula disember..
Bermacam2 kisah pada bulan November... ada duka ada suka.. kita lupa yg duka kita simpan yg suka.. setiap hari awin belajar utk sentiasa memaafkan org lain dan belajar utk meminta maaf kerana meminta dan memaafkan org adalah sesuatu perbuatan yang sangat di sukai oleh Allah.. Jgn la kita bermuka2 serta bermusuhan sesama sendiri kerana Allah amat murka dgn perbuatan sedemikian.. mencari keberkatan di dalam hidup amatlah perlu kerna dari keberkatanlah kita mengecap kesenangan dan kebahagiaan..
Semoga hari ini lebih baik dari semalam.. dan hari semalam adalah tungak utk kejayaan yang akan datang.. Semoga rumahtangga awin terus kekal dan bhgia hingga ke akhir hayat kami dan moga Allah tetapkan hati kami walau seribu rintangan mendatang. Dan menjadikan anak2 awin anak yg soleh/solehah serta berguna kepada kedua ibubapanya di dunia mahupun akhirat. MEndoakan juga keberkatan buat insan yg istimewa.. insan yg membesar kan awin insan yg bnyk berkorban masa, wang ringgit, kasih sayang dan pengorbanan yg tiada tandingnya.. semestinya ONLY ONE MY MOM oso MY FATHER.. U r d best in d whole world. Im proud 4 yr doter..

panjang la pulak mukadimah kali ni.. ngeeee.. layanzzzz... ok.. ni nak citer kes mlm ni.. masing2 bz ngn hal masing2.. so decide mkn sendiri2 la.. d sbbkan awin nk p melwat abah.. so spent time lama ckit.. sembang2.. balik rumah mr asben minta buatkan burger.. so awin pun buat lah.. sebab very d petik jari one.. hahaha.. noty la awin ni.. layan la gambar kat bawah ni.. ntah apa2 ja kannn..


burger istimewa utk org yg sgt istimewa d hati ini, abad ini kurun ini.. luv u my bo0o..
walaupun kamo tak romantik tp sy tau kam0 sgt puitis orgnya.. pandai kam0 mengambil hati sy klu sy membawa diri.. i loikeeeee






0 comments:

Post a Comment

said