Pages

Thursday, December 1, 2011

::.. Jiwa Ting Tong ..::






Alahaiiiii dgr tajuk pun dah ting tong.. mcm mn niiii??? wat d kamis day a??? hahahaha... sahhh aku ting tong hari niiii... sebab??? ermmmm biarlah rahsia yg tersemat d hati ini.. yg rasanya awin mmg tak pernah nk bercerita apa masalah yg melandaaaa... awin mmg susah nk cerita mslh dekat org even org tuh terlalu baik ngn awin.. actually my m0m.. walalupun rapat.. tapi masalah awin.. awin keep in secret at my pocket okeyyy!! taknak nk beban kan my m0m dgn masalah2 yg ada.. nonsense la klu org kata kita ni takda masalah.. toi tak?? setiap umat atas muka bumi ini pasti ada masalah.. cuma yg membezakan adalah.. situasi. So... di luar2 sana... jgn asyik sgt nk kata ampa takda masalah.. cuma kadang2 tuh terluah la jugak dekat en asben.. sebab pada awin en asben teman paling akrab. en asben juga selalu bertukar pendapat dengan awin.. pada awin.. en asben sgt lah 'pendengar yang setia'. Walau dia tidaklah seromantik mn... namun dia terlalu puitisssss... dan very d sensitif ppl... i only know.. hehehehe.. ehhh apa sal lak tetiba hal en asben ni??? 4 wat??? (nnti org nyampah lak nk baca kan..) hahaha.. klu nyampah.. pls pangkah kan laaaa blog awin ni okkkkk...

sejak bermenjak2 ni... ada bnda yg awin selalu pikirkan.. yg awin angap.. terlalu sensitif.. jauh kat sudut hati awin utk nk kata apa.. tapi sebaliknya.. tak terkata... apa aku cakap ni??? layan jer la jiwa ting tong ni kan.. hehehe.. sekali sekala dua kali pening pala.. hanya org yg faham.. dia akan faham.. kita ni klu rasa diri ni betul.. tak perlu la kita nk p jumpa semua org utk bgtau yg kita ni betul.. suatu hari awin pasti akan ada jugak keadilan itu.. tak payah dok susah payah nk cerita kat org tu.. cerita kat org ni.. OMG!! awin pun sedar.. awin ada silap awin.. im not a perfect women okkkk.. but im try to be a perfect!!! dan tidak sekali kali awin merasakan diri awin ni dah cukup perfect dan dah cukup bagus utk semua benda.. mana ada atas muka bumi ni org yg perfect.. u tell me who?? hanya manusia yang bongkak saja akan mengaku diri dia terlalu perfect!! tapi dari pengalaman awin belajar utk sentiasa bersabar.. utk sentiasa memaafkan dan minta utk di maafkan.. kerna memaafkan org lain adalah satu perbuatan yang sangat disukai Allah.. jgnlah kita berdendam sesama sendiri sedangkan Nabi pun ampunkan umatNYA apatah lagi kita selaku UMATNYA. Klu kita rasa kita cukup perfect dan saling menuding jari atas kesalahan masing2 dan tidak pula memaafkan sesama sndiri adakah kita akan diampunkan pula oleh Allah.. wallahualam b sawab.. siapalah kita utk mengatakan lebih2.. sedangkan kita sndiri blm tentu tahu diampunkan atau tidak.. nauzubillah..

Iskh2.. udah2 la awin dok merepek ni.. pada awin.. mengaibkan seseorang adalah satu dosa besar yang amat besar azabnya.. keep my secret. only GOD know!
jom layan gambar jiwa tingtong ni..




Disebabkan jiwa dah ting tong.. jom kita p layan movie cintan cintun... awin rasa gambar ni mmg sempoi.. hari ni tayangan dia bermula.. soooo... awin tak sabaq nk p tgk.. smlm dah kobar2 kat en asben.. tunggu wekeends kot.. takpun hr ni pun ok kot en monster?? haha.. en monster i ok jer tu..

menarik kan sinopsis dia... tak sabaq aihhh..



"RINDUKU IBARAT OMBAK YANG TIDAK TERHENTI.. KASIHKU BAGAIKAN PANTAI YANG SENTIASA MENANTI..."



LAYANZZZZZZZZZZZZ... nnti kita citr lak berapa bintang nk kasi..




0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...






Alahaiiiii dgr tajuk pun dah ting tong.. mcm mn niiii??? wat d kamis day a??? hahahaha... sahhh aku ting tong hari niiii... sebab??? ermmmm biarlah rahsia yg tersemat d hati ini.. yg rasanya awin mmg tak pernah nk bercerita apa masalah yg melandaaaa... awin mmg susah nk cerita mslh dekat org even org tuh terlalu baik ngn awin.. actually my m0m.. walalupun rapat.. tapi masalah awin.. awin keep in secret at my pocket okeyyy!! taknak nk beban kan my m0m dgn masalah2 yg ada.. nonsense la klu org kata kita ni takda masalah.. toi tak?? setiap umat atas muka bumi ini pasti ada masalah.. cuma yg membezakan adalah.. situasi. So... di luar2 sana... jgn asyik sgt nk kata ampa takda masalah.. cuma kadang2 tuh terluah la jugak dekat en asben.. sebab pada awin en asben teman paling akrab. en asben juga selalu bertukar pendapat dengan awin.. pada awin.. en asben sgt lah 'pendengar yang setia'. Walau dia tidaklah seromantik mn... namun dia terlalu puitisssss... dan very d sensitif ppl... i only know.. hehehehe.. ehhh apa sal lak tetiba hal en asben ni??? 4 wat??? (nnti org nyampah lak nk baca kan..) hahaha.. klu nyampah.. pls pangkah kan laaaa blog awin ni okkkkk...

sejak bermenjak2 ni... ada bnda yg awin selalu pikirkan.. yg awin angap.. terlalu sensitif.. jauh kat sudut hati awin utk nk kata apa.. tapi sebaliknya.. tak terkata... apa aku cakap ni??? layan jer la jiwa ting tong ni kan.. hehehe.. sekali sekala dua kali pening pala.. hanya org yg faham.. dia akan faham.. kita ni klu rasa diri ni betul.. tak perlu la kita nk p jumpa semua org utk bgtau yg kita ni betul.. suatu hari awin pasti akan ada jugak keadilan itu.. tak payah dok susah payah nk cerita kat org tu.. cerita kat org ni.. OMG!! awin pun sedar.. awin ada silap awin.. im not a perfect women okkkk.. but im try to be a perfect!!! dan tidak sekali kali awin merasakan diri awin ni dah cukup perfect dan dah cukup bagus utk semua benda.. mana ada atas muka bumi ni org yg perfect.. u tell me who?? hanya manusia yang bongkak saja akan mengaku diri dia terlalu perfect!! tapi dari pengalaman awin belajar utk sentiasa bersabar.. utk sentiasa memaafkan dan minta utk di maafkan.. kerna memaafkan org lain adalah satu perbuatan yang sangat disukai Allah.. jgnlah kita berdendam sesama sendiri sedangkan Nabi pun ampunkan umatNYA apatah lagi kita selaku UMATNYA. Klu kita rasa kita cukup perfect dan saling menuding jari atas kesalahan masing2 dan tidak pula memaafkan sesama sndiri adakah kita akan diampunkan pula oleh Allah.. wallahualam b sawab.. siapalah kita utk mengatakan lebih2.. sedangkan kita sndiri blm tentu tahu diampunkan atau tidak.. nauzubillah..

Iskh2.. udah2 la awin dok merepek ni.. pada awin.. mengaibkan seseorang adalah satu dosa besar yang amat besar azabnya.. keep my secret. only GOD know!
jom layan gambar jiwa tingtong ni..




Disebabkan jiwa dah ting tong.. jom kita p layan movie cintan cintun... awin rasa gambar ni mmg sempoi.. hari ni tayangan dia bermula.. soooo... awin tak sabaq nk p tgk.. smlm dah kobar2 kat en asben.. tunggu wekeends kot.. takpun hr ni pun ok kot en monster?? haha.. en monster i ok jer tu..

menarik kan sinopsis dia... tak sabaq aihhh..



"RINDUKU IBARAT OMBAK YANG TIDAK TERHENTI.. KASIHKU BAGAIKAN PANTAI YANG SENTIASA MENANTI..."



LAYANZZZZZZZZZZZZ... nnti kita citr lak berapa bintang nk kasi..




0 comments:

Post a Comment

said