Pages

Thursday, August 28, 2014

KURUNG SEQUIN 2014

ASSALAMUALAIKUM...

Sequin?? Kurung Sequin... mesti semua tahu kan.. maklumlah tngh femes melampau2 sgt skrg ni.. rugi plak kalau takda koleksi ni.. sbb semua cantik2 n murahhh u ollsss...Tapi dekat i olls ja la murah k... hat lain tu ixtau.. tapi servey2. paling tinggi RM99.. dekat i..

rm99 pun bukan
rm89 pun bukan
rm79 pun bukan...
rm75 pun bukan...

haaaaa... habis tu berapa???? hehehe... stock tak banyak dah.. sapa2 nak boleh follo fb i u olls... 
klik link tu hokey!!! kalau IG try search.. BAJU_KURUNG_MURAH_SEQUIN..
nak lebih cepat u olls leh pm or whatsapp i ok 012 4313961



Friday, August 15, 2014

~ SAPU SAWANG 2014 ~

Assalamualaikum...

Hoiiii lamanyaaa tinggal bersawang.. hahahaha.. soryy laaaa sejak2 bertukar department ni.. kerja menimbun.. but im hepy 4 a new situation... is good for me!!!

Tiba2 tak tau macam mn nk mula... ermm.. lama tak mengarang apa yang nk dikarang... nntila yer... nk tgk apa yg lama sgt tak megemaskini... 

anyway sapa yg sudi baca tu.. tks!! moga Allah berkati kehidupan kita.. diberikan kita rezeki yang berlipat ganda... dirahmati... amin..amin..amin...

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

ASSALAMUALAIKUM...

Sequin?? Kurung Sequin... mesti semua tahu kan.. maklumlah tngh femes melampau2 sgt skrg ni.. rugi plak kalau takda koleksi ni.. sbb semua cantik2 n murahhh u ollsss...Tapi dekat i olls ja la murah k... hat lain tu ixtau.. tapi servey2. paling tinggi RM99.. dekat i..

rm99 pun bukan
rm89 pun bukan
rm79 pun bukan...
rm75 pun bukan...

haaaaa... habis tu berapa???? hehehe... stock tak banyak dah.. sapa2 nak boleh follo fb i u olls... 
klik link tu hokey!!! kalau IG try search.. BAJU_KURUNG_MURAH_SEQUIN..
nak lebih cepat u olls leh pm or whatsapp i ok 012 4313961



Assalamualaikum...

Hoiiii lamanyaaa tinggal bersawang.. hahahaha.. soryy laaaa sejak2 bertukar department ni.. kerja menimbun.. but im hepy 4 a new situation... is good for me!!!

Tiba2 tak tau macam mn nk mula... ermm.. lama tak mengarang apa yang nk dikarang... nntila yer... nk tgk apa yg lama sgt tak megemaskini... 

anyway sapa yg sudi baca tu.. tks!! moga Allah berkati kehidupan kita.. diberikan kita rezeki yang berlipat ganda... dirahmati... amin..amin..amin...