Pages

Friday, September 24, 2010

CHICKEN CHOP


Salam & Selamat Sejahtera..
terasa lama tak update blog nie kan.. sibuk apa ntah ler.. hehee.. cbuk ngn persiapan raya posa semua2 lahhhh... raya pun sakan.. cuti tak hengat... hehe..

hari2 pk nk masak pe.. tup2.. datang la idea nk masak lain dari yg lain ckit.. dah lama pun tak buat.. tingat lak.. nk makan CHICKEN CHOP... ermmm... tanya kat hubby dia pun nk mkn CHICKEN CHOP.. boring dah ngn menu nasi.. sekali sekala ok la kan.. hehe... aku pun pa lagi cargas la balik ekrja p market bt lancang.. nk cri ayam yg d buang tulang... pas2 cari barang semua g tesco lak.. cari bhn2 spt lea & perrin.. sos cili.. sos tomato.. kicap habis.. tepung jagung.. dan lain2 yg seangkatan dgnnya... tapi dlm masa yg sama aku dok hambat sama masa nk balik tgk EPILOG SYURGA CINTA episod akhir.. hehehe.. (sempat lagiiiiiiiiiiii...) best k0t citer tuh... layanbis ngn MIA tuh... hehehe... balik2 aku perap ayam dulu... then sambung tgk drama dl.. habis kang baru masak.. yg penting AYAM DAH PERAPPP.... hehehehe...

habis je citer tuh aku memulakan vc CHICKEN CHOP.. masak2 sampai la pkl 8.30... mandi2... pastu makan la apa lagi... tak sampai 1 jam... hubby kata lapar... fuhhhh... dasat tol makan... aku pun masak la lagi sekali utk dia... ermmm... maknanya SEDAPPP la tu kan.. hahahaha...



CHICKEN CHOP yang tak seberapa dari aku... atas rekaan sndri...



Thursday, September 9, 2010

SALAM AIDILFITRI..

SALAM & SALAM AIDILFITRI..

Di kesempatan ini saya nk ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI untuk semua kengakwan yang tercinta, maafkan segala kekhilafan yg ada antara kita mungkin antara sedar dan tak kerna kita ini manusia biasa yang tak pernah lepas dari kesilapan. Halal kan makan dan minum semoga raya ini menjadi satu kenangan yang cukup indah buat kita semua.



Hati ini makin sayu kena mengenangkan RAMADHAN akan berlalu... ku mengharap agar berkesempatan pada RAMADHAN 1432H... moga ALLAH panjangkan usiaku ini dan terus memberi KEBERKATAN kepada ku... amin..amin..amin.. Ya Rabbal Al amin...

SALAM AIDILFITRI DARI SAYA DAN KELUARGA BERHATI-HATI D JALAN RAYA..

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...


Salam & Selamat Sejahtera..
terasa lama tak update blog nie kan.. sibuk apa ntah ler.. hehee.. cbuk ngn persiapan raya posa semua2 lahhhh... raya pun sakan.. cuti tak hengat... hehe..

hari2 pk nk masak pe.. tup2.. datang la idea nk masak lain dari yg lain ckit.. dah lama pun tak buat.. tingat lak.. nk makan CHICKEN CHOP... ermmm... tanya kat hubby dia pun nk mkn CHICKEN CHOP.. boring dah ngn menu nasi.. sekali sekala ok la kan.. hehe... aku pun pa lagi cargas la balik ekrja p market bt lancang.. nk cri ayam yg d buang tulang... pas2 cari barang semua g tesco lak.. cari bhn2 spt lea & perrin.. sos cili.. sos tomato.. kicap habis.. tepung jagung.. dan lain2 yg seangkatan dgnnya... tapi dlm masa yg sama aku dok hambat sama masa nk balik tgk EPILOG SYURGA CINTA episod akhir.. hehehe.. (sempat lagiiiiiiiiiiii...) best k0t citer tuh... layanbis ngn MIA tuh... hehehe... balik2 aku perap ayam dulu... then sambung tgk drama dl.. habis kang baru masak.. yg penting AYAM DAH PERAPPP.... hehehehe...

habis je citer tuh aku memulakan vc CHICKEN CHOP.. masak2 sampai la pkl 8.30... mandi2... pastu makan la apa lagi... tak sampai 1 jam... hubby kata lapar... fuhhhh... dasat tol makan... aku pun masak la lagi sekali utk dia... ermmm... maknanya SEDAPPP la tu kan.. hahahaha...



CHICKEN CHOP yang tak seberapa dari aku... atas rekaan sndri...



SALAM & SALAM AIDILFITRI..

Di kesempatan ini saya nk ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI untuk semua kengakwan yang tercinta, maafkan segala kekhilafan yg ada antara kita mungkin antara sedar dan tak kerna kita ini manusia biasa yang tak pernah lepas dari kesilapan. Halal kan makan dan minum semoga raya ini menjadi satu kenangan yang cukup indah buat kita semua.



Hati ini makin sayu kena mengenangkan RAMADHAN akan berlalu... ku mengharap agar berkesempatan pada RAMADHAN 1432H... moga ALLAH panjangkan usiaku ini dan terus memberi KEBERKATAN kepada ku... amin..amin..amin.. Ya Rabbal Al amin...

SALAM AIDILFITRI DARI SAYA DAN KELUARGA BERHATI-HATI D JALAN RAYA..