Pages

Thursday, August 28, 2014

KURUNG SEQUIN 2014

ASSALAMUALAIKUM...

Sequin?? Kurung Sequin... mesti semua tahu kan.. maklumlah tngh femes melampau2 sgt skrg ni.. rugi plak kalau takda koleksi ni.. sbb semua cantik2 n murahhh u ollsss...Tapi dekat i olls ja la murah k... hat lain tu ixtau.. tapi servey2. paling tinggi RM99.. dekat i..

rm99 pun bukan
rm89 pun bukan
rm79 pun bukan...
rm75 pun bukan...

haaaaa... habis tu berapa???? hehehe... stock tak banyak dah.. sapa2 nak boleh follo fb i u olls... 
klik link tu hokey!!! kalau IG try search.. BAJU_KURUNG_MURAH_SEQUIN..
nak lebih cepat u olls leh pm or whatsapp i ok 012 4313961



0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

ASSALAMUALAIKUM...

Sequin?? Kurung Sequin... mesti semua tahu kan.. maklumlah tngh femes melampau2 sgt skrg ni.. rugi plak kalau takda koleksi ni.. sbb semua cantik2 n murahhh u ollsss...Tapi dekat i olls ja la murah k... hat lain tu ixtau.. tapi servey2. paling tinggi RM99.. dekat i..

rm99 pun bukan
rm89 pun bukan
rm79 pun bukan...
rm75 pun bukan...

haaaaa... habis tu berapa???? hehehe... stock tak banyak dah.. sapa2 nak boleh follo fb i u olls... 
klik link tu hokey!!! kalau IG try search.. BAJU_KURUNG_MURAH_SEQUIN..
nak lebih cepat u olls leh pm or whatsapp i ok 012 4313961



0 comments:

Post a Comment

said