Pages

Wednesday, December 7, 2011

::.. Thankful ..::



"THANKFUL!!!"
itulah ungkapan yg awin rasa sesuai buat masa sekarang ni.. aisya most to 6 month.. next week ja.. dan awin juga semakin hampir pada fasa pertama dalam menyusu badan kepada anak dara sorang ni.. p checkup kat kinik.. semua nurse dah kenai awin.. nurse2 kat sana mmg good.. selalu sapot awin dalam BF kan aisya.. apa yang penting dalam BF kan bb ni ialah disiplin.. apa yg awin kata disiplin ialah every 2-3 hrs kena pump.. stgh org amalkan pump tghr waktu lunch.. mmg blh tapi kuantitinya akan mkn berkurang.. tidak pula klu kita pump every 2-3hrs.. hasilnya akan bertambah dari masa ke semasa.. belajar utk kosongkan cik B.. klu blh buatlah teknik PP.. insyaALLAH hasilnya sangatlah memuaskan hati.. awin tak pernah putus2 utk berdoa agar tuhan sentiasa murahkan rezeki awin utk terus menyusu aisya.. dan doa awin agar awin mampu bertahan sehingga usia aisya 2 tahun jika diizinkan. kwan2 doakanlah sama utk awin ok.. sayang ampa semua gila2.. sebaris doa ampa utk awin.. moga ALLAH murahkan lagi rezeki buat ampa semua.. amin.

Sesetengah org cakap.. org yg fully BF ni saja nak menunjuk... menunjuk apa entah ler.. awin tak rasa plak nk menunjuk tapi awin cukup bangga klu ramai kawan2 yg blh fully BF.. sbb bnyk kelebihannya.. tapi awin juga faham yang tak semua org boleh.. dan tak pula awin nk kondem org tu.. pada awin.. itu hak masing2.. dalam apa jua bentuk sekalipun.. awin pasti kita semua mau yang terbaik utk anak2 kita.. dan jangan lah kita nk kondem org tu mcm tu.. dan org ni macam ni.. sangat lah buruk perangainya.. dan tidak d sukai oleh ALLAH.. INGATLAH!!!

jadual pump awin kadang2 tersasar jugak dek kebizian yang melanda.. tapi tak selalu.. hnya kadang2 jaaa... selalu every 2-3hrs awin akan pump.. utk hari ni awin dpt hasil macam biasa.. sebab awin pernah dpt 4 btl 1 hari.. mgkin rezeki hr ni bnyk ni ja.. so tak leh nk frust ka apa ka.. mgkin juga berpuasa.. wallahualam..



awin ambik gambar ni sebab awin rasa fasa pertama awin semakin hampir dan awin bangga dengan hasil nya walau 6 bulan telah berlalu... masih sama dan tetap sama malah bertambah.. THANKFUL!!!




0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...



"THANKFUL!!!"
itulah ungkapan yg awin rasa sesuai buat masa sekarang ni.. aisya most to 6 month.. next week ja.. dan awin juga semakin hampir pada fasa pertama dalam menyusu badan kepada anak dara sorang ni.. p checkup kat kinik.. semua nurse dah kenai awin.. nurse2 kat sana mmg good.. selalu sapot awin dalam BF kan aisya.. apa yang penting dalam BF kan bb ni ialah disiplin.. apa yg awin kata disiplin ialah every 2-3 hrs kena pump.. stgh org amalkan pump tghr waktu lunch.. mmg blh tapi kuantitinya akan mkn berkurang.. tidak pula klu kita pump every 2-3hrs.. hasilnya akan bertambah dari masa ke semasa.. belajar utk kosongkan cik B.. klu blh buatlah teknik PP.. insyaALLAH hasilnya sangatlah memuaskan hati.. awin tak pernah putus2 utk berdoa agar tuhan sentiasa murahkan rezeki awin utk terus menyusu aisya.. dan doa awin agar awin mampu bertahan sehingga usia aisya 2 tahun jika diizinkan. kwan2 doakanlah sama utk awin ok.. sayang ampa semua gila2.. sebaris doa ampa utk awin.. moga ALLAH murahkan lagi rezeki buat ampa semua.. amin.

Sesetengah org cakap.. org yg fully BF ni saja nak menunjuk... menunjuk apa entah ler.. awin tak rasa plak nk menunjuk tapi awin cukup bangga klu ramai kawan2 yg blh fully BF.. sbb bnyk kelebihannya.. tapi awin juga faham yang tak semua org boleh.. dan tak pula awin nk kondem org tu.. pada awin.. itu hak masing2.. dalam apa jua bentuk sekalipun.. awin pasti kita semua mau yang terbaik utk anak2 kita.. dan jangan lah kita nk kondem org tu mcm tu.. dan org ni macam ni.. sangat lah buruk perangainya.. dan tidak d sukai oleh ALLAH.. INGATLAH!!!

jadual pump awin kadang2 tersasar jugak dek kebizian yang melanda.. tapi tak selalu.. hnya kadang2 jaaa... selalu every 2-3hrs awin akan pump.. utk hari ni awin dpt hasil macam biasa.. sebab awin pernah dpt 4 btl 1 hari.. mgkin rezeki hr ni bnyk ni ja.. so tak leh nk frust ka apa ka.. mgkin juga berpuasa.. wallahualam..



awin ambik gambar ni sebab awin rasa fasa pertama awin semakin hampir dan awin bangga dengan hasil nya walau 6 bulan telah berlalu... masih sama dan tetap sama malah bertambah.. THANKFUL!!!




0 comments:

Post a Comment

said