Pages

Wednesday, June 3, 2009

lamb Chop, mashed, coslow...



As-Salam..
nk citer bab mkn lak... mggu ni mggu mkn western.. huhu.. aku dok kempunan nk mkn lanb chop... akhirnya aku wat sendiri jer... senang citer.. leh mkn puas2kan.. mood aku lak terlebih2 ajinnnn... siap wat mashed potato ngn coleslow.. ada fries lagi.. hehe...

asif punya la pulun mkn lamp tuh... katanya sedap bangattttt... wahhhh.. lei a buka restorannn.. wakakakaka.... tak rugi a aku wat.. ramai lak yg memujinya.. nmpk cam ssh jer... tapi aku hepy msk benda nie... sbb dh minat sama kan.. so..kita enjoy!!! (mcm pu3 lak!!) hehehe...

gravy dia pun sedap.. aku wat asing gravy utk lamb n mashed... so diferent kuah lorhh.. coleslow lak aku saja guna macaroni.. aku tak boh mix vege.. sbb lepa smua tak mkn pun.. so aku boh jagung jer ngn macaroni... boh mayonis n yogurt ckit n jus lemon.. perghhhh.. sedap gak. kenyang!!! igt nk buat mushroom sup... tpai cam heavy jer nmpk..so.. kancellllll... ni pun dah termonyeh..

kuah2 utk lamb n mashed aku wat bnyk..so aku igt lei la nanti masak lagi.. lamb pun ada lebih... ermmm... bagus3....

ni jer yg sempat aku tangkap...

0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...



As-Salam..
nk citer bab mkn lak... mggu ni mggu mkn western.. huhu.. aku dok kempunan nk mkn lanb chop... akhirnya aku wat sendiri jer... senang citer.. leh mkn puas2kan.. mood aku lak terlebih2 ajinnnn... siap wat mashed potato ngn coleslow.. ada fries lagi.. hehe...

asif punya la pulun mkn lamp tuh... katanya sedap bangattttt... wahhhh.. lei a buka restorannn.. wakakakaka.... tak rugi a aku wat.. ramai lak yg memujinya.. nmpk cam ssh jer... tapi aku hepy msk benda nie... sbb dh minat sama kan.. so..kita enjoy!!! (mcm pu3 lak!!) hehehe...

gravy dia pun sedap.. aku wat asing gravy utk lamb n mashed... so diferent kuah lorhh.. coleslow lak aku saja guna macaroni.. aku tak boh mix vege.. sbb lepa smua tak mkn pun.. so aku boh jagung jer ngn macaroni... boh mayonis n yogurt ckit n jus lemon.. perghhhh.. sedap gak. kenyang!!! igt nk buat mushroom sup... tpai cam heavy jer nmpk..so.. kancellllll... ni pun dah termonyeh..

kuah2 utk lamb n mashed aku wat bnyk..so aku igt lei la nanti masak lagi.. lamb pun ada lebih... ermmm... bagus3....

ni jer yg sempat aku tangkap...

0 comments:

Post a Comment

said