Pages

Tuesday, June 9, 2009

~kau IlhamKU~

As-salam..

huhu.. nielah tmpt aku cari ilham bila bored.. tmpt aku mengisi ms lapang..
edit segala gambo2 yg aku ade..
actually rumah ciput jer.. tak de bilik khas 4 study room..
ni pun kat hall .. sambil search tenet.. sambil2 la nengok tv...

sofa oren tuh.. aikal yg pilih... katanya cantikk..

actually minggu nie mood cam baek jer.. tenet pun ok.. so bnyk la nk wat kan..

tapi cam bored pun ada gak.. takde sapa a... sorang2 jer.. nk msk pun mls.. aku mkn bkn bnyk pun.. baek beli jer... tak pun mkn megi jeee... roti ngn telur pun ok gak..

hr ni my mummy ajak g main bowling.. cam malas jer.. iskh.. pala pening.. nk ke tak eek?? tapi dah soh adik aku tang umah ambik aku.. wawawa.. asik tido lambat jer..

haaa.. baru aku igt satu benda.. ms 6/6 hr tu.. punya la sayang..time anak menakan nek endoi.. gambar tak menjadi la.. memory kad hang.. sygnyeeee.. bnyk gamabr aku tangkap.. pelamin la marhaban la.. ala... tak bestttnye.. yg paling syg.. ada gambar kapkek MU... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... x suke3..

tapi xpe la.. angap jer takde rezki kan. bis citer....

0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai


~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

As-salam..

huhu.. nielah tmpt aku cari ilham bila bored.. tmpt aku mengisi ms lapang..
edit segala gambo2 yg aku ade..
actually rumah ciput jer.. tak de bilik khas 4 study room..
ni pun kat hall .. sambil search tenet.. sambil2 la nengok tv...

sofa oren tuh.. aikal yg pilih... katanya cantikk..

actually minggu nie mood cam baek jer.. tenet pun ok.. so bnyk la nk wat kan..

tapi cam bored pun ada gak.. takde sapa a... sorang2 jer.. nk msk pun mls.. aku mkn bkn bnyk pun.. baek beli jer... tak pun mkn megi jeee... roti ngn telur pun ok gak..

hr ni my mummy ajak g main bowling.. cam malas jer.. iskh.. pala pening.. nk ke tak eek?? tapi dah soh adik aku tang umah ambik aku.. wawawa.. asik tido lambat jer..

haaa.. baru aku igt satu benda.. ms 6/6 hr tu.. punya la sayang..time anak menakan nek endoi.. gambar tak menjadi la.. memory kad hang.. sygnyeeee.. bnyk gamabr aku tangkap.. pelamin la marhaban la.. ala... tak bestttnye.. yg paling syg.. ada gambar kapkek MU... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... x suke3..

tapi xpe la.. angap jer takde rezki kan. bis citer....

0 comments:

Post a Comment

said