Pages

Wednesday, June 3, 2009

~banana split~


As-Salam..


huhu... mmg minggu mkn toiii... aikal suggest nk mkn banana split.. katanya sedapppp..

oklah suggestion diterima pakai sbb easy je nk wat punggg....

hr tuh x de pinggan dia.. tapi hr ni aku dah beli pinggan dia... bawu nmpk vogue gi tu kan... hehehe... cayalah.

aku guna perisa pelangi... saja bg meriah... ermmm... nice la jugak... rasanya sama jer aku rasa.. klu nk sedap pun tang eskim dia jerrr... hehehe... boh la baskin ke hagen duzz ka... sure malatop!!!


0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai


~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...


As-Salam..


huhu... mmg minggu mkn toiii... aikal suggest nk mkn banana split.. katanya sedapppp..

oklah suggestion diterima pakai sbb easy je nk wat punggg....

hr tuh x de pinggan dia.. tapi hr ni aku dah beli pinggan dia... bawu nmpk vogue gi tu kan... hehehe... cayalah.

aku guna perisa pelangi... saja bg meriah... ermmm... nice la jugak... rasanya sama jer aku rasa.. klu nk sedap pun tang eskim dia jerrr... hehehe... boh la baskin ke hagen duzz ka... sure malatop!!!


0 comments:

Post a Comment

said