Pages

Monday, June 15, 2009

As-Salam..
Huhuhu... hola.. jom aku nk citer hr2 bz aku.. bz tahap gaban. ms tu kami da conference kat vistana n PPSF.. nk terkuar bis tgn n kaki nie..
tapi kira ok la... dinner ni pun nyaris2 aku tak nak g.. yer la dah letih nk mampohhh.. tapi p jugak la.. rugi lak x g kan...

sempat lagi possing kat umh.. yerla tggu MR buden tak sapa2 g...

nie la syahida farwin...

dah mcm berkabung jerrr.. hitammm jer..

ha.. ms nie dah smpai vistana... nmpk tak background dia tu... stage dia.. tngh lngsung tarian jowo.. huhu

nie lak aksi yg tak dirancang... bagusnya aku dok possing nk ambik gambo ngn ad... kaco lak si MR buden nie... ngn prawnn nyeee... eeee...

ni pinggan kosong... maknanyaa sodapppp la tue.. sampai licin

yg nie culture from penang....

menu kami pd mlm tue... chinese set..
k.zai, me & dr. zue...

huhu... start program koi 8.. bis koi 11 cmtuh... hapening gak a.. hilang gak a letih hr tu... tks 2 all...





0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai


~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

As-Salam..
Huhuhu... hola.. jom aku nk citer hr2 bz aku.. bz tahap gaban. ms tu kami da conference kat vistana n PPSF.. nk terkuar bis tgn n kaki nie..
tapi kira ok la... dinner ni pun nyaris2 aku tak nak g.. yer la dah letih nk mampohhh.. tapi p jugak la.. rugi lak x g kan...

sempat lagi possing kat umh.. yerla tggu MR buden tak sapa2 g...

nie la syahida farwin...

dah mcm berkabung jerrr.. hitammm jer..

ha.. ms nie dah smpai vistana... nmpk tak background dia tu... stage dia.. tngh lngsung tarian jowo.. huhu

nie lak aksi yg tak dirancang... bagusnya aku dok possing nk ambik gambo ngn ad... kaco lak si MR buden nie... ngn prawnn nyeee... eeee...

ni pinggan kosong... maknanyaa sodapppp la tue.. sampai licin

yg nie culture from penang....

menu kami pd mlm tue... chinese set..
k.zai, me & dr. zue...

huhu... start program koi 8.. bis koi 11 cmtuh... hapening gak a.. hilang gak a letih hr tu... tks 2 all...





0 comments:

Post a Comment

said