Pages

Friday, February 24, 2012

::.. Celebrate??? Tks gurls!! ..::

OMG!!!! awin actually setkan hari ni 24 februari utk meeting 4 our team.. NETBALL USM!! sbb rasanya dah lama tak jumpa gurls2 ni smuaaa.. last jumpa on MILO !! aiyo0o0.. 4 month berlalu sudaaaa... lama kan.. so decide mmg nk plan utk tahun 2012 ni.. n secara kebetulannya jugak... USM akan buat SUKJAB (SUKAN ANTARA JABATAN)
awin terpaksa lantik smua ahli utk AJK awin 4 SUKJAB ni... habis2 semua dok merepek segala bagai la.. gosip la.. bla..blaa..bla.. mmg hapening ok!!! kat UVIEW tu.. dgr sora kami saja!!! meriahhh.. hahahaha.. kami telah mengabaikan sesiapa saja yang ada tika dn waktu itu... semua hav fun coz lama tak jumpa!!!


ni telah di oderkan oleh cik kasma kita.. tapi kna belasah oleh kami2 semua.. sorang ambik sikit... last sekali dia perabih nasi ibu dinie.. muahahaha..




yg nie puan awin oder ok... NASI GORENG CINA tpi melayu yang buat... hahaaha.. quite nice!!

jeng..jeng..jeng..
..
..
..
..

..
..
..
..

..
..
..
..

..
..
..
..
..

..
..
..
..
..


..
..
..
..
..
..
..


..
..
..
..
..
..
..



..
..
..
..
..
..
..



















TARAAAAAA... wahhhhh kawan2 celebrate my birthday n ibu dinie!!!!... tks gurlsss.. i loikeeeee... kek pun sodappppppp...


sangat terharu awin.. best2... nnti kita sambut lagi yer.. surprise lagi.. hehehe... i loikeee..







0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

OMG!!!! awin actually setkan hari ni 24 februari utk meeting 4 our team.. NETBALL USM!! sbb rasanya dah lama tak jumpa gurls2 ni smuaaa.. last jumpa on MILO !! aiyo0o0.. 4 month berlalu sudaaaa... lama kan.. so decide mmg nk plan utk tahun 2012 ni.. n secara kebetulannya jugak... USM akan buat SUKJAB (SUKAN ANTARA JABATAN)
awin terpaksa lantik smua ahli utk AJK awin 4 SUKJAB ni... habis2 semua dok merepek segala bagai la.. gosip la.. bla..blaa..bla.. mmg hapening ok!!! kat UVIEW tu.. dgr sora kami saja!!! meriahhh.. hahahaha.. kami telah mengabaikan sesiapa saja yang ada tika dn waktu itu... semua hav fun coz lama tak jumpa!!!


ni telah di oderkan oleh cik kasma kita.. tapi kna belasah oleh kami2 semua.. sorang ambik sikit... last sekali dia perabih nasi ibu dinie.. muahahaha..




yg nie puan awin oder ok... NASI GORENG CINA tpi melayu yang buat... hahaaha.. quite nice!!

jeng..jeng..jeng..
..
..
..
..

..
..
..
..

..
..
..
..

..
..
..
..
..

..
..
..
..
..


..
..
..
..
..
..
..


..
..
..
..
..
..
..



..
..
..
..
..
..
..



















TARAAAAAA... wahhhhh kawan2 celebrate my birthday n ibu dinie!!!!... tks gurlsss.. i loikeeeee... kek pun sodappppppp...


sangat terharu awin.. best2... nnti kita sambut lagi yer.. surprise lagi.. hehehe... i loikeee..







0 comments:

Post a Comment

said