Pages

Tuesday, November 22, 2011

::.. N3 bubbling ..::

Dh tngh mlm ni mata tak leh nk tidor lakkk... haishhh tak tau nk buat apa,.. last2 hapdate menda alah ni laaa... dok cari N3 apa yg best.. last2 jumpa video bubling anak dara ni.. rasa mcm nk share n simpan sbg kenangan di hari tua.. mana la nk p tau kan.. tiba2 fone ni somting wrong smwhr.. tp minta simpang la kan... cek tak laratttttt dah nk p membeli henponnn... cukup2 laaaa yg dok ada la nniiiii... tak yah nk trend sgt lahhhhh... pokaiiiii!!!
iskh2... bila dok n3 ja dan2... mata pun cam tak leh nk angkattt.. blh plk lagu tu kannn... sat jaa esk dh rabu... pastu kamis.. then jumaat... then.. wahhhh.. smangatttt.. semangat cuti laaahhh.. apa lagiii.. hahahaha..

kembali ke tajuk asal dan jangan dok merapu meraban segala bagai dok lari tajuk dah nie..

ingat tak n3 awin kelmarin.. awin update anak dara ni dh pandai berbubling.. nk jadi penyanyi ka??? jgn laaaa... jd hafizah ok!! yg tu mama sokonggggg... dulu mama bercita2 nk jadi cmtuh gak.. tp... ermmm... past is past..

anak mama ni suka benor main bubling.. skng ni tnapa henti lak dah.. dah sonok n beronok2 bak kata johan raja lawak tu.. kadang2 mama pun nk tergelak tgk.. macam2 aksi dh ni..


video

aksi2 anak dara yg menjadi kegilaannnyaaa...

0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

Dh tngh mlm ni mata tak leh nk tidor lakkk... haishhh tak tau nk buat apa,.. last2 hapdate menda alah ni laaa... dok cari N3 apa yg best.. last2 jumpa video bubling anak dara ni.. rasa mcm nk share n simpan sbg kenangan di hari tua.. mana la nk p tau kan.. tiba2 fone ni somting wrong smwhr.. tp minta simpang la kan... cek tak laratttttt dah nk p membeli henponnn... cukup2 laaaa yg dok ada la nniiiii... tak yah nk trend sgt lahhhhh... pokaiiiii!!!
iskh2... bila dok n3 ja dan2... mata pun cam tak leh nk angkattt.. blh plk lagu tu kannn... sat jaa esk dh rabu... pastu kamis.. then jumaat... then.. wahhhh.. smangatttt.. semangat cuti laaahhh.. apa lagiii.. hahahaha..

kembali ke tajuk asal dan jangan dok merapu meraban segala bagai dok lari tajuk dah nie..

ingat tak n3 awin kelmarin.. awin update anak dara ni dh pandai berbubling.. nk jadi penyanyi ka??? jgn laaaa... jd hafizah ok!! yg tu mama sokonggggg... dulu mama bercita2 nk jadi cmtuh gak.. tp... ermmm... past is past..

anak mama ni suka benor main bubling.. skng ni tnapa henti lak dah.. dah sonok n beronok2 bak kata johan raja lawak tu.. kadang2 mama pun nk tergelak tgk.. macam2 aksi dh ni..


video

aksi2 anak dara yg menjadi kegilaannnyaaa...

0 comments:

Post a Comment

said