Pages

Friday, November 11, 2011

::.. Eleven .. Eleven.. Eleven.. ..::

Assalamualaikum... salam segala penghulu hari.. moga2 kita dilimpahi dgn segala nikmat yang baik2 utk hari ini.. amin.

Tarikh memang sempoi sungguh hari ni... 4 sure ramai yg kawin.. sebab tarikh senang nk ingat.. klu dok lupa jugak.. tak tau la cek nk habaq lagu mana dah.. :))
tajuk pun tarikh hr ni.. mula tu dok pikiaq gak apa la title utk hr ni.. tup2... angka ni yg jadi pilihan sebab comel lote sangat.. tahniah la pada siapa yg selamat mendirikan rumah tangga pada hri ni..

Yabedabedooooo... cek sukkaaaa hari ni coz hari ni jumaat.. makna kata.. esok lusa cek cutiii.. leh tidoqqq lama.. (boleh ka??) awai2 lagi en asben dah gtau semalam.. hari ni tak yah masak hokeyy.. kita makan luaq... i lebiuuu lah darlingg.. sebenarnya tu la rutin en asben cek.. jumaat mesti dia nk kuar ronda2.. kaki ronda betoiii.. yg untungnya cek... ngeeee... secara tak langsung juga.. esk ni anak dia akan suka berjalan.. mcm la ni pun dok nmpk dah.. nangis2.. bawa masuk keta.. sengap teruihhh... ermmm... ikut jejak langkah papa la tuuu.. last week kitaorg tak kuar coz mama aisya nk layan anugerah skrin.. hehehehe.. tapi lepas tu kuaq supa tuh jugak.. cuma cek masak kat rumah.. so today.. tak yah senteng tangan baju.. takyah nk perah2 otak pikiaq nk msk apa.. cari ja nm tempat apa nk p mkn... settled!! tks en asben kerna memahami mama yg tak larat nk masak setiap hari.. hehe..

NK citer kegilaan anak dara saya skng ni plak adalah meniarap!!.. sat ja dapat kat dia.. tak bebai apa.. berusaha kerass.. bgs anak mama ni.. kecik2 dh nmpk kegigihan tu.. look like mama o papa??? (mama laaaaa.. dgq kat papa.. msti radang.. muahaha) sampaikan tidur pun terbawa2 gian nk meniarap tuh... jenuh mama dok kepong bantal lak kat aisya... takut nnti lemas.. oh no!!!!!! mama sgt perihatin ok...



kegilaan anak dara saya... ttp vouge gitu walau tak pakai bj... headband tetappppp!!!





Ni video khas utk tatapan mama dan aisya waktu dh besar nnti... video di ambil kelmarin lepas balik kerja.. abang dok acan aisya... asiya punya gelak takmau2... walhal masa ni pungung penuh t***... eeeyerrrkkkk.. hahahaha


video

saja mama letak tarikh ni.. sbb tarikh ni mama akan ingat anak mama dah pandai niarap sepenuhnyaaa... 11.11.11 d usia 4 month 3 week 5 days...



video

0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

Assalamualaikum... salam segala penghulu hari.. moga2 kita dilimpahi dgn segala nikmat yang baik2 utk hari ini.. amin.

Tarikh memang sempoi sungguh hari ni... 4 sure ramai yg kawin.. sebab tarikh senang nk ingat.. klu dok lupa jugak.. tak tau la cek nk habaq lagu mana dah.. :))
tajuk pun tarikh hr ni.. mula tu dok pikiaq gak apa la title utk hr ni.. tup2... angka ni yg jadi pilihan sebab comel lote sangat.. tahniah la pada siapa yg selamat mendirikan rumah tangga pada hri ni..

Yabedabedooooo... cek sukkaaaa hari ni coz hari ni jumaat.. makna kata.. esok lusa cek cutiii.. leh tidoqqq lama.. (boleh ka??) awai2 lagi en asben dah gtau semalam.. hari ni tak yah masak hokeyy.. kita makan luaq... i lebiuuu lah darlingg.. sebenarnya tu la rutin en asben cek.. jumaat mesti dia nk kuar ronda2.. kaki ronda betoiii.. yg untungnya cek... ngeeee... secara tak langsung juga.. esk ni anak dia akan suka berjalan.. mcm la ni pun dok nmpk dah.. nangis2.. bawa masuk keta.. sengap teruihhh... ermmm... ikut jejak langkah papa la tuuu.. last week kitaorg tak kuar coz mama aisya nk layan anugerah skrin.. hehehehe.. tapi lepas tu kuaq supa tuh jugak.. cuma cek masak kat rumah.. so today.. tak yah senteng tangan baju.. takyah nk perah2 otak pikiaq nk msk apa.. cari ja nm tempat apa nk p mkn... settled!! tks en asben kerna memahami mama yg tak larat nk masak setiap hari.. hehe..

NK citer kegilaan anak dara saya skng ni plak adalah meniarap!!.. sat ja dapat kat dia.. tak bebai apa.. berusaha kerass.. bgs anak mama ni.. kecik2 dh nmpk kegigihan tu.. look like mama o papa??? (mama laaaaa.. dgq kat papa.. msti radang.. muahaha) sampaikan tidur pun terbawa2 gian nk meniarap tuh... jenuh mama dok kepong bantal lak kat aisya... takut nnti lemas.. oh no!!!!!! mama sgt perihatin ok...



kegilaan anak dara saya... ttp vouge gitu walau tak pakai bj... headband tetappppp!!!





Ni video khas utk tatapan mama dan aisya waktu dh besar nnti... video di ambil kelmarin lepas balik kerja.. abang dok acan aisya... asiya punya gelak takmau2... walhal masa ni pungung penuh t***... eeeyerrrkkkk.. hahahaha


video

saja mama letak tarikh ni.. sbb tarikh ni mama akan ingat anak mama dah pandai niarap sepenuhnyaaa... 11.11.11 d usia 4 month 3 week 5 days...



video

0 comments:

Post a Comment

said