Pages

Wednesday, October 5, 2011

Saya Rindu Keadaan Dulu...

Salam..

apa yg blh d ucapkan lagi klu badan sakit, lidah payau.. hidung tersumbat... arghhhhhh.. menci laaa.. m0od umbang ambing d buatnya.. bila la cek nk back to normal??? dah seminggu cek demam.. batuk.. selsema.. sgt2 menganggu rutin harian.. tapi tu la.. mungkin nk menghapuskan dosa2 kecil yang ada.. (dosa besaq bila lak nk hapus???) hehhe...

apa puncanya pun tah laa... tiba2 batuk takdad sora segala bagaiii dah nieee.. aiyo0o0.. hancummm cemedang dh nie.. berselerak habis bakteria kat merata2 ni.. habisss.. jahanam semua yg kena bakteria cek nie.. hehe.. sowyyy no0o0o... tak sengaja..

tp yg bestnya.. cek sorang ja kat rumah tu batuk la apa laaa... yg lain hokeyyy ajaaa??? aci x?? tak aci laaaa.. paling tak d sangka.. my bb gurl.. dah la nyusu badan.. setiap masa kerja nya mengepit ajaa.. tapi alhamdulillah.. antibodi anak mama ni kuat sggh... tak jangkit lak kat dia.. aisya most to 4 month... tak pernah lagi kena demam o kembung perut... agakya aisya gurl ni meragam ke tak erk... ?? cucuk pun aisya gurl hokey aja.. demam idak.. nangis idak... haishhh kuat sggh no0o.. dia ikut sapa ntah... conpom2 la mama dia.. klu papa dia.. mesti dh keriau segala bagaiii sbb papa nya nmpk cam gagah.. hahahaha... tapi... penakutttttt... klu demam.. out terus... mmg terlentang jer laaa kerja nyaa...

tapikan...tapikan...tapikan... sggh pun demam la apa la.. tapi cek tak pernah mc lagi.. masih bertahan.. sbb rasa2 mcm ok lagi utk mai opis... good la awin ni.. hehehe.. =))




mcm nie la keadaan aku... tapi still ok..


habis tisu berdozen2 dah... dok s0h seh..s0h seh...



mcm nk terkuaq dh anak rongkong cek nie...


M0ga2 cek cepat sembuh... amin.



0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

Salam..

apa yg blh d ucapkan lagi klu badan sakit, lidah payau.. hidung tersumbat... arghhhhhh.. menci laaa.. m0od umbang ambing d buatnya.. bila la cek nk back to normal??? dah seminggu cek demam.. batuk.. selsema.. sgt2 menganggu rutin harian.. tapi tu la.. mungkin nk menghapuskan dosa2 kecil yang ada.. (dosa besaq bila lak nk hapus???) hehhe...

apa puncanya pun tah laa... tiba2 batuk takdad sora segala bagaiii dah nieee.. aiyo0o0.. hancummm cemedang dh nie.. berselerak habis bakteria kat merata2 ni.. habisss.. jahanam semua yg kena bakteria cek nie.. hehe.. sowyyy no0o0o... tak sengaja..

tp yg bestnya.. cek sorang ja kat rumah tu batuk la apa laaa... yg lain hokeyyy ajaaa??? aci x?? tak aci laaaa.. paling tak d sangka.. my bb gurl.. dah la nyusu badan.. setiap masa kerja nya mengepit ajaa.. tapi alhamdulillah.. antibodi anak mama ni kuat sggh... tak jangkit lak kat dia.. aisya most to 4 month... tak pernah lagi kena demam o kembung perut... agakya aisya gurl ni meragam ke tak erk... ?? cucuk pun aisya gurl hokey aja.. demam idak.. nangis idak... haishhh kuat sggh no0o.. dia ikut sapa ntah... conpom2 la mama dia.. klu papa dia.. mesti dh keriau segala bagaiii sbb papa nya nmpk cam gagah.. hahahaha... tapi... penakutttttt... klu demam.. out terus... mmg terlentang jer laaa kerja nyaa...

tapikan...tapikan...tapikan... sggh pun demam la apa la.. tapi cek tak pernah mc lagi.. masih bertahan.. sbb rasa2 mcm ok lagi utk mai opis... good la awin ni.. hehehe.. =))




mcm nie la keadaan aku... tapi still ok..


habis tisu berdozen2 dah... dok s0h seh..s0h seh...



mcm nk terkuaq dh anak rongkong cek nie...


M0ga2 cek cepat sembuh... amin.



0 comments:

Post a Comment

said