Pages

Sunday, October 9, 2011

~Jamuan raya bersama aisya~


Assalamualaikum...

dah lama jugak x n3 kan... bnyk citer sebenarnya,,,,, tapi jadi takda masa.. almaklumlah.. bila rutin kerja harian dah bermula.. maka cek pun mula laaa bz... seawal 7am dah kalut kuar rumah hntr anak sekolah.. hntr ngasuh... malam lak.. dh kalut nk prepare apa yg ptt kat famly utk mkn malam,... mmg terhad sgt masa cek la ni.. klu ada pun tinggal mata ni jer yg nk pejam..
haishhh.. takpe la.. demi tugas dan tanggungjawab...

ermm... tambah2 ada si kecik tonek tuuuu... hhehe... hari2 kira nk hadap muka dia aja.. tambah skng ni dah gelak ngekek... ishhh... sonok nk acan.. dh pandai main.. klu x dlyan.. marah... sabor jer la... mmg terasa cepat sggh masa ni.. sebulan sebulan masa berlalu.. tup,..tup esk ni dah setahun.. ermmm... ingat lagi masa ngandung kan aisya.. mmg bnyk dugaan yg menanti... tapi 'redho'.. d setiap penghujung solat mmg tak pnh lekang utk berdoa.. biar lah aku ssh d saat bayi ini d dalam perutku.. namun jgnlah kau ssh kan akan selepas kelahirannya.. dan alhamdulillah.. aisya sangat senang utk di jaga... tak bnyk ragam maupun karenahnya.. aisya seorg bb yg sgt ceria.. setiap masa tak pernah lekang dr senyuman.. aisya juga suka menyembang.. agaknya rabong mcm maknya la kot.. erk... hahahaha... cakap tak leh henti punya... keh keh keh..
kehadiran aisya mmg menceriakan suasana skrg... tanpa aisya terasa sunyi dgn suaranya yg sememangnya riuh rendah... kalau letak aisya depan tv.. mcm faham sgt dia.. ermmm... hari2 yg membuatkan mama selalu tersenyum di opis klu tingat kan aisya gurl... sweet la sayang... :)

nak share gambar ni.. gambar ni diambil masa kenduri aisya + jamuan raya ...









0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...


Assalamualaikum...

dah lama jugak x n3 kan... bnyk citer sebenarnya,,,,, tapi jadi takda masa.. almaklumlah.. bila rutin kerja harian dah bermula.. maka cek pun mula laaa bz... seawal 7am dah kalut kuar rumah hntr anak sekolah.. hntr ngasuh... malam lak.. dh kalut nk prepare apa yg ptt kat famly utk mkn malam,... mmg terhad sgt masa cek la ni.. klu ada pun tinggal mata ni jer yg nk pejam..
haishhh.. takpe la.. demi tugas dan tanggungjawab...

ermm... tambah2 ada si kecik tonek tuuuu... hhehe... hari2 kira nk hadap muka dia aja.. tambah skng ni dah gelak ngekek... ishhh... sonok nk acan.. dh pandai main.. klu x dlyan.. marah... sabor jer la... mmg terasa cepat sggh masa ni.. sebulan sebulan masa berlalu.. tup,..tup esk ni dah setahun.. ermmm... ingat lagi masa ngandung kan aisya.. mmg bnyk dugaan yg menanti... tapi 'redho'.. d setiap penghujung solat mmg tak pnh lekang utk berdoa.. biar lah aku ssh d saat bayi ini d dalam perutku.. namun jgnlah kau ssh kan akan selepas kelahirannya.. dan alhamdulillah.. aisya sangat senang utk di jaga... tak bnyk ragam maupun karenahnya.. aisya seorg bb yg sgt ceria.. setiap masa tak pernah lekang dr senyuman.. aisya juga suka menyembang.. agaknya rabong mcm maknya la kot.. erk... hahahaha... cakap tak leh henti punya... keh keh keh..
kehadiran aisya mmg menceriakan suasana skrg... tanpa aisya terasa sunyi dgn suaranya yg sememangnya riuh rendah... kalau letak aisya depan tv.. mcm faham sgt dia.. ermmm... hari2 yg membuatkan mama selalu tersenyum di opis klu tingat kan aisya gurl... sweet la sayang... :)

nak share gambar ni.. gambar ni diambil masa kenduri aisya + jamuan raya ...









0 comments:

Post a Comment

said