Pages

Monday, October 10, 2011

Bertutti Frutti

Peace olls...
hehe.. assalamualaikum... selamat sore.. mood tika dan saat ini masih lagi 'lemah'..
d0k s0k seh..s0k seh lagi nie... pala pun mula la gelongg.. nk tidoq tak leh... klu kat rumah harus dahhh niiii... syok la tidoq ngn cuaca suam2 kuku niii... hehe.. tatau nk buat apa.. jom layannnn... xtvt d hujung minggu bersama en asben yg kaki nyongkit.. kerjanya nk menyongkit aajaaaa...

actually hari ahad baru2 ni kitaorg g mkn kat HOTMAS sg. petani... habis makan kitaorg pun balik.. tak de pic apa gambor sbb iphone batery kong teruih.. ermmm.. tak pasan laaa batery kong.. rugi..rugi.. tapi takpe.. perut kenyang.. habis mkn ronda2 jap kat pekan SP tu.. terus blk penang g autocity.. sempat gak charge fone dlm keta jap.. so dpt la pic yg nie aje.. jadi la..
kitaorg mentutti frutti kan diri di sana.. sambil relax2 wit aisya gurl.. syok tmpt dia.. coz ada 2 tgkt.. n tigkat atas leh tgk pemandangan.. relax jer..




gues... how much tis want??



RM27++...




papa sambil layan aisya gurl.. sambil mencantikkan diri di cermin.. hahahaha...
pssttt.. klu nk tau.. en asben ni kan.. pantang jumpa cermin.. korang igt pmpn ja ka ada pangai cmtuh... haaaaa ni dia mamat ni mcm kena sampuk nmpk cermin.. suka sgttttt... mcm gurl2 kan.. hahaha...





0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

Peace olls...
hehe.. assalamualaikum... selamat sore.. mood tika dan saat ini masih lagi 'lemah'..
d0k s0k seh..s0k seh lagi nie... pala pun mula la gelongg.. nk tidoq tak leh... klu kat rumah harus dahhh niiii... syok la tidoq ngn cuaca suam2 kuku niii... hehe.. tatau nk buat apa.. jom layannnn... xtvt d hujung minggu bersama en asben yg kaki nyongkit.. kerjanya nk menyongkit aajaaaa...

actually hari ahad baru2 ni kitaorg g mkn kat HOTMAS sg. petani... habis makan kitaorg pun balik.. tak de pic apa gambor sbb iphone batery kong teruih.. ermmm.. tak pasan laaa batery kong.. rugi..rugi.. tapi takpe.. perut kenyang.. habis mkn ronda2 jap kat pekan SP tu.. terus blk penang g autocity.. sempat gak charge fone dlm keta jap.. so dpt la pic yg nie aje.. jadi la..
kitaorg mentutti frutti kan diri di sana.. sambil relax2 wit aisya gurl.. syok tmpt dia.. coz ada 2 tgkt.. n tigkat atas leh tgk pemandangan.. relax jer..




gues... how much tis want??



RM27++...




papa sambil layan aisya gurl.. sambil mencantikkan diri di cermin.. hahahaha...
pssttt.. klu nk tau.. en asben ni kan.. pantang jumpa cermin.. korang igt pmpn ja ka ada pangai cmtuh... haaaaa ni dia mamat ni mcm kena sampuk nmpk cermin.. suka sgttttt... mcm gurl2 kan.. hahaha...





0 comments:

Post a Comment

said