Pages

Friday, October 28, 2011

Bercanda di tepi pantai...

Assalamualaikum..
salam 1 mesia..
salam jumaat yg barakah..

Baru2 ni public holiday... kami telah memusingkan diri kami semua 1 penang.. hahahaha.. ayat gilossss... bg pening.. asalnya nk p mkn kat laksa janggus.. tapi bukan cek nk mkn laksa okehhh... mood pantang setaun okeh,, satg mau dok kembang urat... agak blh pakai lama badan ni.. leh jadi mcm2 hal lak... hehehe... no..no..no... jaga badan oso pasang badan... satg laki dok tgk nmpk tk kemas lak.. hehehe... maintain itu harussss... sampai ja balik pulau.. tup2 depa tutup lak.. depa pun sambut deepavali ka??? aishhh... last sekali en hasben kata.. jom kita round island la.. lama tak bercanda katanya... dlm setiap perjalanan tu... macam2 kami berhenti beli makan.. mulanya nampaj cok pisang + apom balik... huhhh... terbaekkkkk... tapi beli sikit lak dah... ermmm.. takpa2.. nnti leh mai lagi.. jalan lagi... tup2 nmpk pulut udang lak... berhenti lagi.. tapau 5.. hahahaha... en hasben kata.. jom kita try dl.. kiranya tang situ gak kami makan sampai ranap 5 tu... fuyo0o0o hebattt.. hahahaha.. dah tu... mula dok rasa kenyang dah.. ronda lak.. smapai la ke batu feringgi... en hasben kata nk amik mood lepak tepi pantai... ermmm.. dh lama tak bercanda katanya... dia kata selalu mai ronda ja.. jommm kita bg anak dara tu kena angin laut lak...




time ni.. cek tngh tggu en hasben bentangkan permaidani indah utk kami lepaking n relax2... sambil menikmati keindahannya.. anak dara tuh dh mcm pelik.. pusing sana.. pusing sini.. heran kot.. tiba2 nmpk dunia ni luas jaaaa...


lamanyaaaaa papa nieeee... aisya said! hahahahaha....





so cute la kamo0o0o..




papa said... ni la satu2nya my anak dara.... hehehehe






soooo hepy dpt angin laut...





dok bergelak sakan ngn papa dia... papa dok bawa keta la sayangggg...

kami dok kat sana pun lama gak... dh jenuh tgk peel2 org bercinta.. iskh2... sggh2 la cek habaq.. depa ni tak tau malu la... klu ampa dh kemaruk sgtttt... ampa p la sewa hotel ka apa ka.. jgn la dok publickan sgt ampa punya giann tu... malu laaaa... ramai yg dok bawa anak2 kecik ni dok jadi tatapan depa lakk... yg bestnyaaaa aku cakap ni bukannya budak2 mudak Melayu ni.. tapi C***..... mmg memalukannnnn... d luar jangkaan juga depa ni.. dah terlampauuu...

langit pun dok nm[k dah gelap.. tanda hujan dok mai.. so.. sblm hujan tu mai.. better mau cargas buang... satg tak pasai jaaaa ampa dok wat marathon kat sana... hahahahah... sambung lagi journey kami.. berhenti beli buah... dok ngup ngap..ngup ngap... sambai habis...

kami singgah makan kat kasim mustafa.. en hasben dok wat ngidam lakkk ayam masak kicap dia ngn nasi minyak... so.. cek mkn tandoori.. depa 2 dok pulun nasi... eheheh..
sory la mkn2 ni tak sempat lak nk snap gambo... sbb kusyuk dpt pekena tandoori.. (my pebret okehhh)

klu tak silap cek.. kami sampai rumah around 8.30pm...




im sooo relax n chilll!






0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

Assalamualaikum..
salam 1 mesia..
salam jumaat yg barakah..

Baru2 ni public holiday... kami telah memusingkan diri kami semua 1 penang.. hahahaha.. ayat gilossss... bg pening.. asalnya nk p mkn kat laksa janggus.. tapi bukan cek nk mkn laksa okehhh... mood pantang setaun okeh,, satg mau dok kembang urat... agak blh pakai lama badan ni.. leh jadi mcm2 hal lak... hehehe... no..no..no... jaga badan oso pasang badan... satg laki dok tgk nmpk tk kemas lak.. hehehe... maintain itu harussss... sampai ja balik pulau.. tup2 depa tutup lak.. depa pun sambut deepavali ka??? aishhh... last sekali en hasben kata.. jom kita round island la.. lama tak bercanda katanya... dlm setiap perjalanan tu... macam2 kami berhenti beli makan.. mulanya nampaj cok pisang + apom balik... huhhh... terbaekkkkk... tapi beli sikit lak dah... ermmm.. takpa2.. nnti leh mai lagi.. jalan lagi... tup2 nmpk pulut udang lak... berhenti lagi.. tapau 5.. hahahaha... en hasben kata.. jom kita try dl.. kiranya tang situ gak kami makan sampai ranap 5 tu... fuyo0o0o hebattt.. hahahaha.. dah tu... mula dok rasa kenyang dah.. ronda lak.. smapai la ke batu feringgi... en hasben kata nk amik mood lepak tepi pantai... ermmm.. dh lama tak bercanda katanya... dia kata selalu mai ronda ja.. jommm kita bg anak dara tu kena angin laut lak...




time ni.. cek tngh tggu en hasben bentangkan permaidani indah utk kami lepaking n relax2... sambil menikmati keindahannya.. anak dara tuh dh mcm pelik.. pusing sana.. pusing sini.. heran kot.. tiba2 nmpk dunia ni luas jaaaa...


lamanyaaaaa papa nieeee... aisya said! hahahahaha....





so cute la kamo0o0o..




papa said... ni la satu2nya my anak dara.... hehehehe






soooo hepy dpt angin laut...





dok bergelak sakan ngn papa dia... papa dok bawa keta la sayangggg...

kami dok kat sana pun lama gak... dh jenuh tgk peel2 org bercinta.. iskh2... sggh2 la cek habaq.. depa ni tak tau malu la... klu ampa dh kemaruk sgtttt... ampa p la sewa hotel ka apa ka.. jgn la dok publickan sgt ampa punya giann tu... malu laaaa... ramai yg dok bawa anak2 kecik ni dok jadi tatapan depa lakk... yg bestnyaaaa aku cakap ni bukannya budak2 mudak Melayu ni.. tapi C***..... mmg memalukannnnn... d luar jangkaan juga depa ni.. dah terlampauuu...

langit pun dok nm[k dah gelap.. tanda hujan dok mai.. so.. sblm hujan tu mai.. better mau cargas buang... satg tak pasai jaaaa ampa dok wat marathon kat sana... hahahahah... sambung lagi journey kami.. berhenti beli buah... dok ngup ngap..ngup ngap... sambai habis...

kami singgah makan kat kasim mustafa.. en hasben dok wat ngidam lakkk ayam masak kicap dia ngn nasi minyak... so.. cek mkn tandoori.. depa 2 dok pulun nasi... eheheh..
sory la mkn2 ni tak sempat lak nk snap gambo... sbb kusyuk dpt pekena tandoori.. (my pebret okehhh)

klu tak silap cek.. kami sampai rumah around 8.30pm...




im sooo relax n chilll!






0 comments:

Post a Comment

said