Pages

Tuesday, October 18, 2011

::.. Permintaan atau kemahuan ...::



Assalamualaikum...
Selamat malam... jam menunjukkan 1.13am... mata ni masih lagi tak ngantuk.. tiba2 tingatkan abah yg terlantar di ICU tika ini... sayunya hati.. tuhan jer tau..
Ya Allah.. janganlah kau seksakan ia dgn kesakitan yg ditanggungnya.. ringankan lah bebannya serta KAU sihatkanlah dia seperti sediakala... tiba2 tingatkan 21hb semakin menghampiri.. aku smakin takut utk melaluinya... 21hb adalah hari lahir abah... hari yg aku plan utk sambut hari lahirnya bersama2.. kek pun dh tempah.. aku minta gambar abah di letakkan pada kek tersebut.. harapan aku agar abah masih sempat utk melihat kek hari lahrnya..
"abah.... bangunlah... kami semua rindukan suara abah... kami mahukan abah sihat seperti sediakala.. "

mmg sedih yg teramat bila kenangkan abah.. tapi aku hnya mampu berdoa dan mengaji bagi meringankan beban abah saat ini.. semoga apa yg aku ingin sampaikan.... diterima olehNYA.

Kalau org tanya.. apa permintaan aku utk abah.. ,aku nak abah diberi peluang utk terus dapat beribadah di atas muka bumi ini...
klu org tanya pulak... mcm mn klu umurnya tidak panjang? aku akan jawab... hanya 1 yang aku nak... aku nak utk kali terakhir abah bangun buka mata dan bercakap... izinkan aku mendengar suara abah utk kali yang terakhir... rindu sangatttt...

Semoga abah terus kuat utk melawan kesakitannya...




0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...



Assalamualaikum...
Selamat malam... jam menunjukkan 1.13am... mata ni masih lagi tak ngantuk.. tiba2 tingatkan abah yg terlantar di ICU tika ini... sayunya hati.. tuhan jer tau..
Ya Allah.. janganlah kau seksakan ia dgn kesakitan yg ditanggungnya.. ringankan lah bebannya serta KAU sihatkanlah dia seperti sediakala... tiba2 tingatkan 21hb semakin menghampiri.. aku smakin takut utk melaluinya... 21hb adalah hari lahir abah... hari yg aku plan utk sambut hari lahirnya bersama2.. kek pun dh tempah.. aku minta gambar abah di letakkan pada kek tersebut.. harapan aku agar abah masih sempat utk melihat kek hari lahrnya..
"abah.... bangunlah... kami semua rindukan suara abah... kami mahukan abah sihat seperti sediakala.. "

mmg sedih yg teramat bila kenangkan abah.. tapi aku hnya mampu berdoa dan mengaji bagi meringankan beban abah saat ini.. semoga apa yg aku ingin sampaikan.... diterima olehNYA.

Kalau org tanya.. apa permintaan aku utk abah.. ,aku nak abah diberi peluang utk terus dapat beribadah di atas muka bumi ini...
klu org tanya pulak... mcm mn klu umurnya tidak panjang? aku akan jawab... hanya 1 yang aku nak... aku nak utk kali terakhir abah bangun buka mata dan bercakap... izinkan aku mendengar suara abah utk kali yang terakhir... rindu sangatttt...

Semoga abah terus kuat utk melawan kesakitannya...




0 comments:

Post a Comment

said