Pages

Tuesday, October 25, 2011

Peel terbaru Aisya..



Assalamualaikum.. salam selasa.. salam 25/10/11..
salam 1 m'sia...

wahhhh tajuk pun dah tau apa dia nk d citerkan.. Peel terbaru budak konek ni.. iskh2.. air liur klu jgn citer a... bagai mencurah2 d buatnya.. kalau tadah baldi blh penuh gamaknya.. hehehe.. aisya..aisya..

Makin besar.. makin macam2 peel yg dia dpt.. mcm tu la keadaan klu nk membesar.. hr2 ada ja telatah dia yg terbaru.. yg buat mama dia hari2 nk pegang kamera.. record takpun snap.. agaknya camera ni dh penuh ngn pic dia jer... blh katakan hr2 jugak la snap.. isk2.. aisya..aisya..

tak caya erkkk... tak caya klu meh a.. tgk aksi terbaru aisya...



sudah pandaiiii anak dara ni dok rongkah mulut dia.. bg tarik luas2 tu... esk ni jadi mulut ning baizura baru tau... hahahaha...






sampai kembang hidung dia punya dok rongkahhhh.... aisya..aisya...





tapi yg bestnyaaaa.. dlm dok rongkahhh tu.. dia sempat tgk kamera... hahahahaha... agaknya aisya pun cm mama erk??? suka pose2 ni.... blh kawan nnti ok..




see.... dan lagi tgk kamera... tapi mama dh marah... aisya bawa kuar 1 jari.. yg 1 lagi tttppppp.... syg nk bawa kuar... baju ni basah jgn citer a.... habis lenjunnnn...



0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...



Assalamualaikum.. salam selasa.. salam 25/10/11..
salam 1 m'sia...

wahhhh tajuk pun dah tau apa dia nk d citerkan.. Peel terbaru budak konek ni.. iskh2.. air liur klu jgn citer a... bagai mencurah2 d buatnya.. kalau tadah baldi blh penuh gamaknya.. hehehe.. aisya..aisya..

Makin besar.. makin macam2 peel yg dia dpt.. mcm tu la keadaan klu nk membesar.. hr2 ada ja telatah dia yg terbaru.. yg buat mama dia hari2 nk pegang kamera.. record takpun snap.. agaknya camera ni dh penuh ngn pic dia jer... blh katakan hr2 jugak la snap.. isk2.. aisya..aisya..

tak caya erkkk... tak caya klu meh a.. tgk aksi terbaru aisya...



sudah pandaiiii anak dara ni dok rongkah mulut dia.. bg tarik luas2 tu... esk ni jadi mulut ning baizura baru tau... hahahaha...






sampai kembang hidung dia punya dok rongkahhhh.... aisya..aisya...





tapi yg bestnyaaaa.. dlm dok rongkahhh tu.. dia sempat tgk kamera... hahahahaha... agaknya aisya pun cm mama erk??? suka pose2 ni.... blh kawan nnti ok..




see.... dan lagi tgk kamera... tapi mama dh marah... aisya bawa kuar 1 jari.. yg 1 lagi tttppppp.... syg nk bawa kuar... baju ni basah jgn citer a.... habis lenjunnnn...



0 comments:

Post a Comment

said