Pages

Tuesday, October 11, 2011

Pagi yang ceria Aisya...


Assalamualaikum.. salam selasa.. :)
sem0ga hari ini lebih baik dari kelmarin..
Bersyukur dgn rahmatNYA masih lagi bernyawa d atas muka bumi ini dan berpeluang melakukan ibadah selanjutnya.. m0ga hari ini rezeki akan berlipat ganda utk keluarga tercinta..

Demam cek masih tak kebah2 lagi.. alahaiiiii... makin parah lak.. apa kes ni? klu ianya bg menghapuskan dosa2 kecil.. redho... :)

Jom nk citer hal pagi ni... tajuk pun dh sedia maklum tau.. hehehe..
mcm ni la rutin harian aisya.. kena bangun awai.. tp kadang2 tu kena angin mengantuk mengatasi segalanya... dia lena tak ingat gak si konek ni.. tapi klu angin jaga dia mai.. mmg pagi2 dia ceria sokmo.. gelak jerrrr.. pastu mulut hingaqqq... bising.. mmg ceria la aisya gurl ni.. jenis yg x bnyk akai.. x bnyk ragam.. x bnyk songeh kata org penang.. hehehe..
pagi tadi sempat lagi snap pic aisya sambil dok tggu haikal siap2... ntah apa yg sonok sgt pun tak tau a... gelak ya ya jaaa budak ni.. terhibur d pagi hari.. org kata murah rezeki.. amin. mudah2an murah la rezeki kami sekeluarga..




nengok nieee..
sukanyaaa diaaaa..



baru buka mata nie... dah senyum bagaiii



iskh3... budak konek nieee... noty tau... buat mama selalu terbayang kat renyeh dia tu...



dah semakin booolattt syg mama ni..



sayang sgt kat budak konek niee...










0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...


Assalamualaikum.. salam selasa.. :)
sem0ga hari ini lebih baik dari kelmarin..
Bersyukur dgn rahmatNYA masih lagi bernyawa d atas muka bumi ini dan berpeluang melakukan ibadah selanjutnya.. m0ga hari ini rezeki akan berlipat ganda utk keluarga tercinta..

Demam cek masih tak kebah2 lagi.. alahaiiiii... makin parah lak.. apa kes ni? klu ianya bg menghapuskan dosa2 kecil.. redho... :)

Jom nk citer hal pagi ni... tajuk pun dh sedia maklum tau.. hehehe..
mcm ni la rutin harian aisya.. kena bangun awai.. tp kadang2 tu kena angin mengantuk mengatasi segalanya... dia lena tak ingat gak si konek ni.. tapi klu angin jaga dia mai.. mmg pagi2 dia ceria sokmo.. gelak jerrrr.. pastu mulut hingaqqq... bising.. mmg ceria la aisya gurl ni.. jenis yg x bnyk akai.. x bnyk ragam.. x bnyk songeh kata org penang.. hehehe..
pagi tadi sempat lagi snap pic aisya sambil dok tggu haikal siap2... ntah apa yg sonok sgt pun tak tau a... gelak ya ya jaaa budak ni.. terhibur d pagi hari.. org kata murah rezeki.. amin. mudah2an murah la rezeki kami sekeluarga..




nengok nieee..
sukanyaaa diaaaa..



baru buka mata nie... dah senyum bagaiii



iskh3... budak konek nieee... noty tau... buat mama selalu terbayang kat renyeh dia tu...



dah semakin booolattt syg mama ni..



sayang sgt kat budak konek niee...










0 comments:

Post a Comment

said