Pages

Wednesday, May 6, 2009

~brek1st PagI niE~

nielah brek1st yang sempat aku wat pagi nie... haikal minta, nk bawa bekal pergi sekolah katanya... sedap sgt.. hehehe... macehhh
nama roti nie... ermmmm
ROTI PIZZA CHEESE

nie lah gamba yg sempat aku tangkap utk tatapan semua org... tak susah nk buat. lapo jer ada barang.. mmg bole...

sepatutnya klu nk lebih menarik taruhla mix vegetable.. tapi si haikal nie tak mkn sayur la.. klu taruh pun rasa macam rugi jerrr... membazir kan. lbh baik tak yah bubuh.

sebelum melahap sempat lagi haikal berposing ngn roti nie.. hehehe...

slurrpppp!!! sedapnyeee lalinggg mkn sorang2... hehehe.... mandi ke belum nie??? oklah.. yg nie jer sempat aku kongsi.. daaaaaa...
AS-SALAM

0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

nielah brek1st yang sempat aku wat pagi nie... haikal minta, nk bawa bekal pergi sekolah katanya... sedap sgt.. hehehe... macehhh
nama roti nie... ermmmm
ROTI PIZZA CHEESE

nie lah gamba yg sempat aku tangkap utk tatapan semua org... tak susah nk buat. lapo jer ada barang.. mmg bole...

sepatutnya klu nk lebih menarik taruhla mix vegetable.. tapi si haikal nie tak mkn sayur la.. klu taruh pun rasa macam rugi jerrr... membazir kan. lbh baik tak yah bubuh.

sebelum melahap sempat lagi haikal berposing ngn roti nie.. hehehe...

slurrpppp!!! sedapnyeee lalinggg mkn sorang2... hehehe.... mandi ke belum nie??? oklah.. yg nie jer sempat aku kongsi.. daaaaaa...
AS-SALAM

0 comments:

Post a Comment

said