Pages

Thursday, August 5, 2010

NASI KANDAQ


Salam U olls.... dan selamat sejahtera..

hari ni nk citer ckit tntang makanan lagi.. hehehe... baru ja smlm bgtau dekat en hubby yg isterinya ini lapaq nasi kandaq deen.. ehehehe.. sgtlah prihatin en hubby ni..

Seperti biasa la.. after magrib..siap2 nk masak 4 our dinner.. tup2 en hubby kata.. nk buat apa? nk masak apa?.. laaaaaaa... nk masak la.. nk mkn mlm nie... kang lapor lak... kata puan wife.. pastu blh plk dia mcm pk... and dia ckp... tak yah la.. kita mkn kat deen k0t.. oh no!!! baru ja aku cakap lapor nasi kandaq deen... ermmm... so weet la lainkk.. hehe... aku pun apa lagi.. dah dah dgr tak yah masak... cargas a simpan semua barang dlm peti ais balik.. hehehe.... sukaaa jaaa... pastu ckp la kat en hubby... lama kita tak naik moto.. ermm.. ok.. kita naik moto.. bestttnyaaa.... ronda2 naik m0t0 ngn en hubby... best u ollsss.... hehehe... apa pun.. i nk say tks t0 en hubby... best la .. sgt memahami puan wife dia nk mkn apa... h0pe berpanjangan la erk en hubby... hehehehe

Tapi kitaogr beli bungkus jer.. tak makan kat sana.. sbb ramai laaa... nk manja2 kat rumah jer.. blh suap2.. heehehe... suka n0o0o.. (laaaaaaaaa... perluka??) hehehe...
kalau tak plan aku nk masak gulai ikan jer kat rumah... takpa.. kita leh postpone next day okey... hehe... yg bestnya smlm.. dah mkn kenyang... tak..tak.. kepala kat bantal... hilang teruihhh... lelapppp... heehehe... sgt melampau aku nie.. sikit hari aku ni gomukkkkk....
huhu... janganlah begitu yer awien... huuh.. nnti jenuh nak kuruskan balik.. ssh lak tuh.. bkn senang.. skit2 jer makan ok..

hehe.. ok lahhhh... n3 next version laks... hehehe.. apa pun enjoy...

wasalam.






0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...


Salam U olls.... dan selamat sejahtera..

hari ni nk citer ckit tntang makanan lagi.. hehehe... baru ja smlm bgtau dekat en hubby yg isterinya ini lapaq nasi kandaq deen.. ehehehe.. sgtlah prihatin en hubby ni..

Seperti biasa la.. after magrib..siap2 nk masak 4 our dinner.. tup2 en hubby kata.. nk buat apa? nk masak apa?.. laaaaaaa... nk masak la.. nk mkn mlm nie... kang lapor lak... kata puan wife.. pastu blh plk dia mcm pk... and dia ckp... tak yah la.. kita mkn kat deen k0t.. oh no!!! baru ja aku cakap lapor nasi kandaq deen... ermmm... so weet la lainkk.. hehe... aku pun apa lagi.. dah dah dgr tak yah masak... cargas a simpan semua barang dlm peti ais balik.. hehehe.... sukaaa jaaa... pastu ckp la kat en hubby... lama kita tak naik moto.. ermm.. ok.. kita naik moto.. bestttnyaaa.... ronda2 naik m0t0 ngn en hubby... best u ollsss.... hehehe... apa pun.. i nk say tks t0 en hubby... best la .. sgt memahami puan wife dia nk mkn apa... h0pe berpanjangan la erk en hubby... hehehehe

Tapi kitaogr beli bungkus jer.. tak makan kat sana.. sbb ramai laaa... nk manja2 kat rumah jer.. blh suap2.. heehehe... suka n0o0o.. (laaaaaaaaa... perluka??) hehehe...
kalau tak plan aku nk masak gulai ikan jer kat rumah... takpa.. kita leh postpone next day okey... hehe... yg bestnya smlm.. dah mkn kenyang... tak..tak.. kepala kat bantal... hilang teruihhh... lelapppp... heehehe... sgt melampau aku nie.. sikit hari aku ni gomukkkkk....
huhu... janganlah begitu yer awien... huuh.. nnti jenuh nak kuruskan balik.. ssh lak tuh.. bkn senang.. skit2 jer makan ok..

hehe.. ok lahhhh... n3 next version laks... hehehe.. apa pun enjoy...

wasalam.






0 comments:

Post a Comment

said