Pages

Tuesday, June 12, 2012

ASSALAMUALAIKUM... 

Hari ni kerja cek dok search jaaaaa... hahaha... sbb dok mengila nk cari macam2 benda.. salah satu sbb nk p bercuti sbb cuti sekolah baru ni tak bawa pun anak teruna tu kemana-mana... sian diaaaa.. last2 balik kampung jaaa.. awin sebenarnya mmg tingin sangatttt nk bawa dia p KIDZANIA... sebelum2 ni awin dok tgk kat instagram ISMA AF pastu instagram ABBY ABADI bawa anak2 dia... mmg nmpk sgt syiokkk... tup2 baru2 ni pulak.. p tgk TB2 tunjukkkkk... waaaarghhh bestttt... mcm2 adaaa.. sesuai utk kanak2.. depa blh merasa jadi DOKTOR, WARTAWAN, PILOT, TUKANG MASAK, HOW TO MAKE IT MARYBROWN BURGER, MINERAL WATER.. n bla..bla..bla.. sangat mengujakan cekkkk..


 pada sapa2 yang teruja nk p... nah ambik location dia... dekat dengan THE CURVE Ok... blh singah p p IKEA terusss.. cek sukaaaaa..




klu nk tinjau time dia... meh sini... jangan terlepas ok.. serta fee nya sekali.. so.. boleh bajet2 dahh... berapa nk kena..



ni antara yang ada dalam KIDZANIA tu.. ada 2 tingkat.. so.. tak boring dan rasanya berbaloi kot dengan harga masuk dia..





inilah antara yang akan depa jadi... hehehe.. bukan kata budak2 ja suka.. silap2 mak2 pak2 budak pun nk turut niiiiii....


ok Bye!!



1 comments:

~MiZz Atie ZieYa~ said...

best..atie bru baca td..pasai kidzania ni...tak sabaq nk ada anak..buleh bwk p sana..heheheh

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

ASSALAMUALAIKUM... 

Hari ni kerja cek dok search jaaaaa... hahaha... sbb dok mengila nk cari macam2 benda.. salah satu sbb nk p bercuti sbb cuti sekolah baru ni tak bawa pun anak teruna tu kemana-mana... sian diaaaa.. last2 balik kampung jaaa.. awin sebenarnya mmg tingin sangatttt nk bawa dia p KIDZANIA... sebelum2 ni awin dok tgk kat instagram ISMA AF pastu instagram ABBY ABADI bawa anak2 dia... mmg nmpk sgt syiokkk... tup2 baru2 ni pulak.. p tgk TB2 tunjukkkkk... waaaarghhh bestttt... mcm2 adaaa.. sesuai utk kanak2.. depa blh merasa jadi DOKTOR, WARTAWAN, PILOT, TUKANG MASAK, HOW TO MAKE IT MARYBROWN BURGER, MINERAL WATER.. n bla..bla..bla.. sangat mengujakan cekkkk..


 pada sapa2 yang teruja nk p... nah ambik location dia... dekat dengan THE CURVE Ok... blh singah p p IKEA terusss.. cek sukaaaaa..




klu nk tinjau time dia... meh sini... jangan terlepas ok.. serta fee nya sekali.. so.. boleh bajet2 dahh... berapa nk kena..



ni antara yang ada dalam KIDZANIA tu.. ada 2 tingkat.. so.. tak boring dan rasanya berbaloi kot dengan harga masuk dia..





inilah antara yang akan depa jadi... hehehe.. bukan kata budak2 ja suka.. silap2 mak2 pak2 budak pun nk turut niiiiii....


ok Bye!!



1 comments:

~MiZz Atie ZieYa~ said...

best..atie bru baca td..pasai kidzania ni...tak sabaq nk ada anak..buleh bwk p sana..heheheh

Post a Comment

said