Pages

Thursday, June 21, 2012

::.. Dah cantik... bertambah cantik ..::


ASSALAMUALAIKUM.. 

Salam keletihan dari saya.... rasa nk jelepukkk ja bantal empuk badan ni... seyes letih.. sbb p berjemuq pagi2 buta kat court netball... 

mood kerja hari ni sangat balas berdozen2... so kerjanya.. geledah apa yang patut lah.. nk cerita kat u olls hri ni.. saya dari dulu hingga skrg cukup suka tgk cara pemakaian tudung DIANA AMIR.. sangat cantik, sopan.. yg penting kebanyakkannya semua menutupi dada.. itu yang kita mahu tapi susah utk kita lakukan... :( bila laaa kita nk berubah kan.. dalam hati ni tingin hendak mengikuti cara dia bertudung.. tapi bila dah siap smua.. sy rasa mcm lain plak.. hahahah... sangat mengedik kan.. takpa2.. pelan2 kita buat nnti..
meh kita intai gambar dia..


comey kan.. kombinasi kolor tu kena jaaa..

well..

yg pasti tutup dada...

org cantik boh apa pun mmg cantik... btl ka?? hehe..

mmg sukaaaa warna merahhh niiiiii...

kuning match oren... sweetttt...

patern ni normal dah n selalu nmpkkk...


ada dendan laaaa pulakkk... :)




dulu tak suka sangat dia ni... sbb suka pakai seksi2... tapi skrg.. sejuk mata memandang dan tak jemu utk dipandang...  sangat beza kan bila penampilan merubah segalanya...

ok bye!


1 comments:

♥Nurul Honey♥ said...

Loikkkke..

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...


ASSALAMUALAIKUM.. 

Salam keletihan dari saya.... rasa nk jelepukkk ja bantal empuk badan ni... seyes letih.. sbb p berjemuq pagi2 buta kat court netball... 

mood kerja hari ni sangat balas berdozen2... so kerjanya.. geledah apa yang patut lah.. nk cerita kat u olls hri ni.. saya dari dulu hingga skrg cukup suka tgk cara pemakaian tudung DIANA AMIR.. sangat cantik, sopan.. yg penting kebanyakkannya semua menutupi dada.. itu yang kita mahu tapi susah utk kita lakukan... :( bila laaa kita nk berubah kan.. dalam hati ni tingin hendak mengikuti cara dia bertudung.. tapi bila dah siap smua.. sy rasa mcm lain plak.. hahahah... sangat mengedik kan.. takpa2.. pelan2 kita buat nnti..
meh kita intai gambar dia..


comey kan.. kombinasi kolor tu kena jaaa..

well..

yg pasti tutup dada...

org cantik boh apa pun mmg cantik... btl ka?? hehe..

mmg sukaaaa warna merahhh niiiiii...

kuning match oren... sweetttt...

patern ni normal dah n selalu nmpkkk...


ada dendan laaaa pulakkk... :)




dulu tak suka sangat dia ni... sbb suka pakai seksi2... tapi skrg.. sejuk mata memandang dan tak jemu utk dipandang...  sangat beza kan bila penampilan merubah segalanya...

ok bye!


1 comments:

♥Nurul Honey♥ said...

Loikkkke..

Post a Comment

said