Pages

Monday, March 7, 2011

XTVT di hujung minggu...

ASSALAMUALAIKUM...
nk n3 mcm malas sebenarnyaaa... tapi tangan rajin lak tiba2... hahahaha... bnyk lahhh rajin.. walhalll malassss tersangattttt...

Nak citer weekends punya xtvt.. actually sabtu baru nie.. ada buat skit kenduri tahlil.. tapi tak sempat nk snap apa gambar pun.. agaknyeee letih sgt kottt.. bila ingat blk cam rugi pun ada.. iskh3... sabor jerla.... takpela .. bnda dah lepas pun... apa pun semua berjalan dengan lancarnyaaa... selamat.

yg nie aku nk citer hal hari ahad.. hubby ajak p ronda2.. p kat blkg seagate kitaorg mkn bihun sup ngn eskacang.. ermmm sedap jgn ckp laaaa.. memang terangkat habis laaa..



nie haaaa eskacang aku.. memang tgk pun dah terliurrr.. huhu... rugi2 klu tak belasah eskacang ni dgn sebaik mungkin..



nie lak bihun sup ayam terbaik.... memang makan sampai termonyeh.. sedapppp...

habis kitaorg mkn2 semua.. hubby kata awai lagi.. kita p ronda la erk.. ermmm aku pun ya jaaa.. apa susah dok ja lam keta.. yg drivenya en hasben... hehe.. kitaorg p padang kota, gurney, pusing qbay.. last sekali kitaorg g mydin sbb nk beli barang basah.. nak harap aku tak larat lak nk p sorang2.. so ajak en hasben laaaa.. aku nanti beli stok habuan 1 minggu teruish.. senang kerja aku.. takyah pikiaq nk beli apa lak lepas lik kerja nnti.. membazir masa jer rasa nnti..
so jom tinjau apa yg aku sempat sapu kat mydin tuh..



udang ni acara wajib sebab skng ni en hasben tngh kemaruk makan cucur ubi kentang.. katanya sedappp.. hahaha,, tgk la sapa yg masak klu bukan puan isteri tercinta kan... hahahaha perasaaannnn.. yg harusssss.


haaaa... tiba2 aku nmpk lala.. rasa mcm sedap gakk kan bila masak lemak ke.. perhhhh mesti sedap nie...



ikan termenung ni memang dah wajib lak aku rasa.. sbb penyeri segala masakan kot? hahahaha.. memandai jer aku nie.. ikan ni bukan apa.. habuan2 nk buat goreng ka bakaq ke.. apa ke.. tempoyak ker.. ermmm sedap lak sebut tempoyak nie kan..



haaaa.. ayam ni ambik sebab tingat nk buat masak merah takpun buat masak hitam.. bukan masak kicap tau.. tapi masak hitam.. sedap sikit banding masak kicap ni..

agak2 cukup tak utk seminggu?? hahaha.. 4 hari jer.. sbb jumaat selalu en hasben kata tak yah masak.. kita mkn luar jer.. ermm.. gi tu lah citrnya....


0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

ASSALAMUALAIKUM...
nk n3 mcm malas sebenarnyaaa... tapi tangan rajin lak tiba2... hahahaha... bnyk lahhh rajin.. walhalll malassss tersangattttt...

Nak citer weekends punya xtvt.. actually sabtu baru nie.. ada buat skit kenduri tahlil.. tapi tak sempat nk snap apa gambar pun.. agaknyeee letih sgt kottt.. bila ingat blk cam rugi pun ada.. iskh3... sabor jerla.... takpela .. bnda dah lepas pun... apa pun semua berjalan dengan lancarnyaaa... selamat.

yg nie aku nk citer hal hari ahad.. hubby ajak p ronda2.. p kat blkg seagate kitaorg mkn bihun sup ngn eskacang.. ermmm sedap jgn ckp laaaa.. memang terangkat habis laaa..



nie haaaa eskacang aku.. memang tgk pun dah terliurrr.. huhu... rugi2 klu tak belasah eskacang ni dgn sebaik mungkin..



nie lak bihun sup ayam terbaik.... memang makan sampai termonyeh.. sedapppp...

habis kitaorg mkn2 semua.. hubby kata awai lagi.. kita p ronda la erk.. ermmm aku pun ya jaaa.. apa susah dok ja lam keta.. yg drivenya en hasben... hehe.. kitaorg p padang kota, gurney, pusing qbay.. last sekali kitaorg g mydin sbb nk beli barang basah.. nak harap aku tak larat lak nk p sorang2.. so ajak en hasben laaaa.. aku nanti beli stok habuan 1 minggu teruish.. senang kerja aku.. takyah pikiaq nk beli apa lak lepas lik kerja nnti.. membazir masa jer rasa nnti..
so jom tinjau apa yg aku sempat sapu kat mydin tuh..



udang ni acara wajib sebab skng ni en hasben tngh kemaruk makan cucur ubi kentang.. katanya sedappp.. hahaha,, tgk la sapa yg masak klu bukan puan isteri tercinta kan... hahahaha perasaaannnn.. yg harusssss.


haaaa... tiba2 aku nmpk lala.. rasa mcm sedap gakk kan bila masak lemak ke.. perhhhh mesti sedap nie...



ikan termenung ni memang dah wajib lak aku rasa.. sbb penyeri segala masakan kot? hahahaha.. memandai jer aku nie.. ikan ni bukan apa.. habuan2 nk buat goreng ka bakaq ke.. apa ke.. tempoyak ker.. ermmm sedap lak sebut tempoyak nie kan..



haaaa.. ayam ni ambik sebab tingat nk buat masak merah takpun buat masak hitam.. bukan masak kicap tau.. tapi masak hitam.. sedap sikit banding masak kicap ni..

agak2 cukup tak utk seminggu?? hahaha.. 4 hari jer.. sbb jumaat selalu en hasben kata tak yah masak.. kita mkn luar jer.. ermm.. gi tu lah citrnya....


0 comments:

Post a Comment

said