Pages

Friday, March 4, 2011

IKAN BAKAR BERTEMU AIR ASAM

ASSALAMUALAIKUM...
Selamat pagi eberyonessss.... SALAM JUMAAT utk semua.. d hari segala penghulu ni sama2 lah kita bermuhasabah diri agar dapat di perbaiki segala kekurangan dan tingkatkan segala prestasi utk ke arah yang lebih baik... amin.
Dengan harapan agar kita semua d lindungi olehNYA dgn sebaik mungkin.. sentiasa berada di dalam hidayahNYA.. dan d lindungi dari segala malapetaka buruk dan menjadi hari ni lebih baik dari semalam..
Dan bersyukur juga atas limpah rahmat dan kurniaan nikmat yang DIA beri kpd kita hingga hari ini... AMIN.

haishhh... semangat itu harussss yaaaa.. sentiasa jadikan hari2 kita hari yg indah walauuuupun.. hari tuh sbnrnya tak seindah yg digambarkan... huhu.. aci?? aci estet banyak laaa... apa pun lain org lain cabaranya..

Jom kita citer n3 hari ni lak... nk citer apa? citer hal diner aku la.. blk kerja buka freeze tgk ada ikan jer.. stok dah habis.. so rasanya sesuai utk stok hari last... sbb en hasben kata.. friday tak yah masak ok.. kita kuar.. kesian kat mama asik masak jer... letih. waaahhh en hasben sgt memahami... i likeeeee... creditlah t0 u... hehehe... plan diner smlm blh masak ikan bakar ngn air asam.. tingin sgt... tingat tuh kiranya kena buatlah... ehehehe..



memang sedap sgt smlm diner... rasa puas makan... ermmm yummyyyy...
lain kali blh buat lagi kan... buat ikan lain lak... ikan besauuu punyaaa.. haahhaah..



0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

ASSALAMUALAIKUM...
Selamat pagi eberyonessss.... SALAM JUMAAT utk semua.. d hari segala penghulu ni sama2 lah kita bermuhasabah diri agar dapat di perbaiki segala kekurangan dan tingkatkan segala prestasi utk ke arah yang lebih baik... amin.
Dengan harapan agar kita semua d lindungi olehNYA dgn sebaik mungkin.. sentiasa berada di dalam hidayahNYA.. dan d lindungi dari segala malapetaka buruk dan menjadi hari ni lebih baik dari semalam..
Dan bersyukur juga atas limpah rahmat dan kurniaan nikmat yang DIA beri kpd kita hingga hari ini... AMIN.

haishhh... semangat itu harussss yaaaa.. sentiasa jadikan hari2 kita hari yg indah walauuuupun.. hari tuh sbnrnya tak seindah yg digambarkan... huhu.. aci?? aci estet banyak laaa... apa pun lain org lain cabaranya..

Jom kita citer n3 hari ni lak... nk citer apa? citer hal diner aku la.. blk kerja buka freeze tgk ada ikan jer.. stok dah habis.. so rasanya sesuai utk stok hari last... sbb en hasben kata.. friday tak yah masak ok.. kita kuar.. kesian kat mama asik masak jer... letih. waaahhh en hasben sgt memahami... i likeeeee... creditlah t0 u... hehehe... plan diner smlm blh masak ikan bakar ngn air asam.. tingin sgt... tingat tuh kiranya kena buatlah... ehehehe..



memang sedap sgt smlm diner... rasa puas makan... ermmm yummyyyy...
lain kali blh buat lagi kan... buat ikan lain lak... ikan besauuu punyaaa.. haahhaah..



0 comments:

Post a Comment

said