Pages

Friday, February 18, 2011

Pencarian CD....

Assalamualaikum... salam jumaat untuk semua..
sihatkah anda semua? Semoga semuanya sihat di hari segala penghulu..
Nk cerita hal yg. rasa mcm tak puas hati jaaaa sejak beberapa minggu nie..
iskhhhh.. rasa selagi terbuku kat hati ni.. selagi tu lah... dok merumittt kat jiwa ni.
ni baru btl jiwa kacau... hahahaha..
apa yg merumitkan aku tuh erk?? mesti pakat tertanya-tanya.. apa dia erk?? macam suspen jaaaaa.. alaaaa.. simple-simple jerrrr.. aku ja dok wat gila babun skitttt..

Ermm... hal dia kes tak dpt nk nengok pilem KHURAFAT... aiyo0o0o... cho00oiii
hahaha.. tingin bangat nk tgk citer weh... apa mcm??? nk msk panggung en hasben kata.. jangan mengatai ok!! wat??? gatai?? eh bukan gatai tau.. tapi tinginnn...tinginnnn... dgr skali lagi aku sebut nie.. tinginnnnnn!!! haaaaa.. puasss?? hahaha... en hasben kata... gambar satg dok bg org terjut jaaa.. org terkejut takpa g.. tuh.. bb kat dlm tuh terkejut kalau?? ha??? mcmmn? ..
ermmmm... diam sibu bhs.. aku pun.. tak tau nk kata apa dah.. last2 aku kata.. takpala.. tunggu CD jer la.. apakan daya.. cewahhhh... buat ayat sadisss lak.. :)
memang sangat sadis ok!! tapi tahan jer laaaa...
majoriti aku tanya kat kengkawan seangkatan.. semua pakat kata citer tuh sempoi.. berbintang-bintang depa bagi weh.. fuhh.. nih lagi la tak sabar aku nk nengok.. merengkam-rengkam dada aku nk nengoknya.. haaaaaaaaaaa... sabo..sabo.. farwin..
yg menjadi lagi aku frust bila CD dia tak kuar2 lagi.. haiyo0o0o.. lambat laaaa... bila nie??
kesian la kat org mcm aku nie... sob..sob..sob.. rasa mcm nk p jumpa shamsul yusof tanya.. bila CD nya nk kuar... aku dh kepingin sgt nieeeee...


Agak-agak korang.. bila CD ni akan kuar erk??? asik tgk poster ni jerrrr.. citernya tak tau pun mcm mn? apa sudahnya.. apa mulanya.. apa yg takutnya.. apa yg hantunya?? ermmmm.. mcm dok count hari bersalin lak aku nie... sabo jer laaaaa..

Org kata filem shamsul ni lain dr yg lain... tak mcm citer hantu2 sblm nie yg hanya sekadar biasa2 aja... ya ka?? blh caya ka? ermmm.. no komen ok.. selagi aku tak tgk citer ni.. selagi tuh aku n0 komen... kutipannya pun meletup2 berjuta2 weh... ermmm.. lagi kaya la ampa2 ni shamsul oooiiii... haaaa.. sebut pasai kaya nie.. jangan lupa kita tgk ASTANA ahad ni jam 7.30pm kat ASTRO... tau sbb apa aku suruh tgk... sbb depa tunjuk rumah DATUK YUSOF HASLAM yg gahhhh gituwww bertingkat-tingkat ok!! rezeki depa kan... so.. rezeki kita tak tau lagi kat mana..n macam mn... doa jer la yg terbaik ok..

Moral of d story hari ni.... count utk pencarian CD khurafat!...


0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

Assalamualaikum... salam jumaat untuk semua..
sihatkah anda semua? Semoga semuanya sihat di hari segala penghulu..
Nk cerita hal yg. rasa mcm tak puas hati jaaaa sejak beberapa minggu nie..
iskhhhh.. rasa selagi terbuku kat hati ni.. selagi tu lah... dok merumittt kat jiwa ni.
ni baru btl jiwa kacau... hahahaha..
apa yg merumitkan aku tuh erk?? mesti pakat tertanya-tanya.. apa dia erk?? macam suspen jaaaaa.. alaaaa.. simple-simple jerrrr.. aku ja dok wat gila babun skitttt..

Ermm... hal dia kes tak dpt nk nengok pilem KHURAFAT... aiyo0o0o... cho00oiii
hahaha.. tingin bangat nk tgk citer weh... apa mcm??? nk msk panggung en hasben kata.. jangan mengatai ok!! wat??? gatai?? eh bukan gatai tau.. tapi tinginnn...tinginnnn... dgr skali lagi aku sebut nie.. tinginnnnnn!!! haaaaa.. puasss?? hahaha... en hasben kata... gambar satg dok bg org terjut jaaa.. org terkejut takpa g.. tuh.. bb kat dlm tuh terkejut kalau?? ha??? mcmmn? ..
ermmmm... diam sibu bhs.. aku pun.. tak tau nk kata apa dah.. last2 aku kata.. takpala.. tunggu CD jer la.. apakan daya.. cewahhhh... buat ayat sadisss lak.. :)
memang sangat sadis ok!! tapi tahan jer laaaa...
majoriti aku tanya kat kengkawan seangkatan.. semua pakat kata citer tuh sempoi.. berbintang-bintang depa bagi weh.. fuhh.. nih lagi la tak sabar aku nk nengok.. merengkam-rengkam dada aku nk nengoknya.. haaaaaaaaaaa... sabo..sabo.. farwin..
yg menjadi lagi aku frust bila CD dia tak kuar2 lagi.. haiyo0o0o.. lambat laaaa... bila nie??
kesian la kat org mcm aku nie... sob..sob..sob.. rasa mcm nk p jumpa shamsul yusof tanya.. bila CD nya nk kuar... aku dh kepingin sgt nieeeee...


Agak-agak korang.. bila CD ni akan kuar erk??? asik tgk poster ni jerrrr.. citernya tak tau pun mcm mn? apa sudahnya.. apa mulanya.. apa yg takutnya.. apa yg hantunya?? ermmmm.. mcm dok count hari bersalin lak aku nie... sabo jer laaaaa..

Org kata filem shamsul ni lain dr yg lain... tak mcm citer hantu2 sblm nie yg hanya sekadar biasa2 aja... ya ka?? blh caya ka? ermmm.. no komen ok.. selagi aku tak tgk citer ni.. selagi tuh aku n0 komen... kutipannya pun meletup2 berjuta2 weh... ermmm.. lagi kaya la ampa2 ni shamsul oooiiii... haaaa.. sebut pasai kaya nie.. jangan lupa kita tgk ASTANA ahad ni jam 7.30pm kat ASTRO... tau sbb apa aku suruh tgk... sbb depa tunjuk rumah DATUK YUSOF HASLAM yg gahhhh gituwww bertingkat-tingkat ok!! rezeki depa kan... so.. rezeki kita tak tau lagi kat mana..n macam mn... doa jer la yg terbaik ok..

Moral of d story hari ni.... count utk pencarian CD khurafat!...


0 comments:

Post a Comment

said