Pages

Thursday, February 24, 2011

CELEBRATED BESDAY....

Assalamualaikum..
MOrninnnnngggggg.... hahahaha... ceria2kan hidup anda... wahhh gituwww
alkisah hr ni nk citer hal CELEBRATED BESDAY EN HASBEN BERSAMA PUAN ISTERI...

psssttt... nak citer kat u olls semua.. besday kitaorg sama bulan ok!!! dont b jelezzzz... hahahaha.. so senang la kami nk sambutnya segala bagaiiii... tapi sory la u olls terhapdate lambat sikit citer ni.. apa2 pun tetap d bulan FEBRUARI ok.. so sblm nk masuk bulan MAC ni.. aku kena hapdate la citer yg belum lagi nk basi ni... kuang..kuang..kuang..

Kami telah mengcelebrated kan besday kami berdua di EVERGREEN HOTEL... dah selalu sgt p mkn kat sana.. rasa macam sedap n kena ngn tekak kami dua nie haaa... menu nya pun macam2.. ermmmm kira ok la utk kami dua nie... layan la sampai termonyeh2..

1st sampai kat sana.. hidangan pertama yg sampai kat meja of corse a.. KEK BESDAY... tapi yg bestnyaaaa sepotong.. hahahaha...tapi kira ok la kan.. janji ada kek.. cek so0o0kaaaaaa...


kek utk BESDAY...

jom nk intai antara menu yg kami makan mlm tu... tuh pun rasanya banyak yg aku tak dan snap tapi dah hancusss dlm perut masing2... hahahaha... kebanyakkannya menu en hasben la yg ranap.. dia belasah betui2 punyaaaa...

hat nie memang terbaik.... LAMB GRILLED with SALAD... menang sedap lahhh kuah black papper dia.. terasa sangattttt... n lamb pun lembutttt jaaaa...



tu dia muka EN HASBEN semangat dok makan... masa ni dia makan FILLET FISH kot... tak semat nk snap... dia dh belasah bg ranap... haishhhh tak sabor2....


hat nie lak... PUAN ISTERI tngh melayan entah apa nama.. aku lupa laaaaa... sangat pedasssss... dan aku tak dpt nk habiskannnyaaaa...



haaaa... nama apa ni erk... haiyo0o0o cho0o0oiii lupa plak..
hat nie SATAY AYAM & DAGING... sangat sedap.. dagingnya sangat lembutttt tak yah la ampa nk cabut dia susah payah sampai tersembur bg org tgk ampa mkn daging liat....



yg nie lak... EN HASBEN makan NASI PUTIH bersama apa ntah laaa... tak sempat nk belekkkk...



yg nie menu aku... MEE SUP with BEBOLA macam2 ada dlm ni.. ada cendawan basah, cendawan butang... ermmmm yummyyy... sangat sedapppp

SEKIAN, itu sajalah CELEBRATED BESDAY kami utk tahun ini... 2011 d bulan FEBRUARI... habis2 mkn kami pun chow... sbb EN HASBEN nk jumpa kawan ada hal URGENT!..



0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

Assalamualaikum..
MOrninnnnngggggg.... hahahaha... ceria2kan hidup anda... wahhh gituwww
alkisah hr ni nk citer hal CELEBRATED BESDAY EN HASBEN BERSAMA PUAN ISTERI...

psssttt... nak citer kat u olls semua.. besday kitaorg sama bulan ok!!! dont b jelezzzz... hahahaha.. so senang la kami nk sambutnya segala bagaiiii... tapi sory la u olls terhapdate lambat sikit citer ni.. apa2 pun tetap d bulan FEBRUARI ok.. so sblm nk masuk bulan MAC ni.. aku kena hapdate la citer yg belum lagi nk basi ni... kuang..kuang..kuang..

Kami telah mengcelebrated kan besday kami berdua di EVERGREEN HOTEL... dah selalu sgt p mkn kat sana.. rasa macam sedap n kena ngn tekak kami dua nie haaa... menu nya pun macam2.. ermmmm kira ok la utk kami dua nie... layan la sampai termonyeh2..

1st sampai kat sana.. hidangan pertama yg sampai kat meja of corse a.. KEK BESDAY... tapi yg bestnyaaaa sepotong.. hahahaha...tapi kira ok la kan.. janji ada kek.. cek so0o0kaaaaaa...


kek utk BESDAY...

jom nk intai antara menu yg kami makan mlm tu... tuh pun rasanya banyak yg aku tak dan snap tapi dah hancusss dlm perut masing2... hahahaha... kebanyakkannya menu en hasben la yg ranap.. dia belasah betui2 punyaaaa...

hat nie memang terbaik.... LAMB GRILLED with SALAD... menang sedap lahhh kuah black papper dia.. terasa sangattttt... n lamb pun lembutttt jaaaa...



tu dia muka EN HASBEN semangat dok makan... masa ni dia makan FILLET FISH kot... tak semat nk snap... dia dh belasah bg ranap... haishhhh tak sabor2....


hat nie lak... PUAN ISTERI tngh melayan entah apa nama.. aku lupa laaaaa... sangat pedasssss... dan aku tak dpt nk habiskannnyaaaa...



haaaa... nama apa ni erk... haiyo0o0o cho0o0oiii lupa plak..
hat nie SATAY AYAM & DAGING... sangat sedap.. dagingnya sangat lembutttt tak yah la ampa nk cabut dia susah payah sampai tersembur bg org tgk ampa mkn daging liat....



yg nie lak... EN HASBEN makan NASI PUTIH bersama apa ntah laaa... tak sempat nk belekkkk...



yg nie menu aku... MEE SUP with BEBOLA macam2 ada dlm ni.. ada cendawan basah, cendawan butang... ermmmm yummyyy... sangat sedapppp

SEKIAN, itu sajalah CELEBRATED BESDAY kami utk tahun ini... 2011 d bulan FEBRUARI... habis2 mkn kami pun chow... sbb EN HASBEN nk jumpa kawan ada hal URGENT!..



0 comments:

Post a Comment

said