Pages

Tuesday, March 19, 2013

:: Netbalerz team ::



ASSALAMUALAIKUM..

Ni citer lama nk buka sat.. tak lama mana pun.. hehehe... buat ramai ja la mek awin ni... actualy.. awin arange utk jumpa semua my netbalerz... setelah awin bercuti sakan selama 3 bulan duduk kat rumah... iskh.. rindu bangat daku bersama kawan kawan ni. So.. arange punya arange.. akhirnya dpt juga kami jumpa.. tapi tak semua yang dapat hadir.. it s ok.. at least ada jugak yang sudi hadir memeriahkan majlis kami ni yang ala2 reunion.. cceewaaahhh.... 
Kami semua decide utk makan di Pak Husin Sungai Ara... ambik hari jumaat .. sebab blh berjimba lama sikit..


nampak tak tu apa??? hehehehe,,, sampai2 ja "kole" ni,., semua mcm pandang muka masing2... aikkk?? "kole" ja ka?? awt org lain semua dpt gelas eloks?? hahahahaha... sgt unik n bla bla bla bla... wat ever...




ibu oh ibu... tu la mkn tengkok ayam banyak sangat kan dah terteleng.. wahahahaha... 



k sal tak cukup tidoq jaga anak kecik!!! aik???? hahahahaha... 



tadaaaaaa....


sapa perasan apa yang lain dari lain...


weertghhhh.... tiba2 lapor la pulakkkk... sedap aihhh.. kami sepakat (dah macam kampung sepakat citer p ramlee) utk memilih menu yang di'combo'kan... heheheh.. senang.. tak payah dok kalut nk pilih menu apa.. 



nampak tak kerabu sotong tu??? werghhhh ku sukaaaaaaaaa....



apakah yang menggelikan hati mereka itu??? 



nk buat 1 team (7org) mmg taklepas.. tapi 6 org dah boleh beraksi di padang.... !!



kami dok buat havoc kat kedai tu... umpama kedai tu kami yang punya..



jom kita teleng beramai2... wahhahaha..


nampak tak sy gila camera??? hahahaha.. yg lain  kusyuk tgk fone...


akhir sekali dari tuan tanah kedaung... 





0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...



ASSALAMUALAIKUM..

Ni citer lama nk buka sat.. tak lama mana pun.. hehehe... buat ramai ja la mek awin ni... actualy.. awin arange utk jumpa semua my netbalerz... setelah awin bercuti sakan selama 3 bulan duduk kat rumah... iskh.. rindu bangat daku bersama kawan kawan ni. So.. arange punya arange.. akhirnya dpt juga kami jumpa.. tapi tak semua yang dapat hadir.. it s ok.. at least ada jugak yang sudi hadir memeriahkan majlis kami ni yang ala2 reunion.. cceewaaahhh.... 
Kami semua decide utk makan di Pak Husin Sungai Ara... ambik hari jumaat .. sebab blh berjimba lama sikit..


nampak tak tu apa??? hehehehe,,, sampai2 ja "kole" ni,., semua mcm pandang muka masing2... aikkk?? "kole" ja ka?? awt org lain semua dpt gelas eloks?? hahahahaha... sgt unik n bla bla bla bla... wat ever...




ibu oh ibu... tu la mkn tengkok ayam banyak sangat kan dah terteleng.. wahahahaha... 



k sal tak cukup tidoq jaga anak kecik!!! aik???? hahahahaha... 



tadaaaaaa....


sapa perasan apa yang lain dari lain...


weertghhhh.... tiba2 lapor la pulakkkk... sedap aihhh.. kami sepakat (dah macam kampung sepakat citer p ramlee) utk memilih menu yang di'combo'kan... heheheh.. senang.. tak payah dok kalut nk pilih menu apa.. 



nampak tak kerabu sotong tu??? werghhhh ku sukaaaaaaaaa....



apakah yang menggelikan hati mereka itu??? 



nk buat 1 team (7org) mmg taklepas.. tapi 6 org dah boleh beraksi di padang.... !!



kami dok buat havoc kat kedai tu... umpama kedai tu kami yang punya..



jom kita teleng beramai2... wahhahaha..


nampak tak sy gila camera??? hahahaha.. yg lain  kusyuk tgk fone...


akhir sekali dari tuan tanah kedaung... 





0 comments:

Post a Comment

said