Pages

Tuesday, March 19, 2013

:: My Aisya Syafiyya ::



ASSALAMUALAIKUM..

Cakkkkk!!!! alololoolo.. my lil swetie cutie adorable princess cha!!!! tudiaaaa mama kasi gelaran kat dia.. 
awin nk share pengalaman macam mn bila adanya seorang puteri dalam hidup awin.. berlawanan ngn abg2 dia.. dia la ratu hati mama ni.. peneman jiwa mama... bukan kata nk berat kan dia .. tak... tapi aisya sangat la bermakna utk awin.. even hantar aisy p nursey pun.. awin still terbayang n rindukan kak cha.. more kot. mmg dah teringin sangat kan nk anak perempuan.. so mmg jauh bezanya anak perempuan dan anak lelaki.. pada awin la.. mgkin pada org lain tak bnyk beza.. ikut masing2 punya peel anak kan... 

Aisya syafiyya.. sangatlah superduper comel.. (berani kata anak sendiri tak comel!!! penat kendong ok9 bulan!!!) sangat lah peramahnya... sngatlah rajinnya... mmg beza sggh ngn ank lelaki ni.. mama duduk dapuq.. dia la peneman mama.. mama lipat baju dia la penemannya.. mama basuh baju pun dia la penemannya.. even mama tidoq pun.. dia la nnti mai peluk cium mama.. sangattttlaaahhhh terusik hati mama ni... aisya sangat lembut hati.. sangat pandai mencuri hati mama.. anak laki ni bila kita marah dia marahnya kita balik.. tapi anak perempuan.. bila kita marah... dia mai peluk kita... pandai sgt ambik hati kita.. ermm.. suwettttt sgttt moment tu.. terus tak jadi marah...

cute kan anak dara mama ni... alololo... geram tgkkk... 


nmpk tak pp tu merah.... ermmm... kena cakaq,,, sian dia... nnti mai bgtau kat mama "akit..akit.."



tgk tu... pandai dia menggoda dgn jelingan matanya...



mmg pesyen buat muka lagu ni setiap kali tangkap gambar...



dia mmg suka tak pakai baju... sbb aisya tak tahan panas... so abaikan keseksiannnnyaaa....



kak cha kata ni new bb dia... balik rumah ja dia nnti... baby.. baby... siap bg pakai pampers.. suap susu... hahahahaha sangat chumelllll... kecik2 dah jadi mak2..



tempat pebret kak cha bila p visit qbay... gues wat??? hahahaha..



how cute my doter... 
 



0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...



ASSALAMUALAIKUM..

Cakkkkk!!!! alololoolo.. my lil swetie cutie adorable princess cha!!!! tudiaaaa mama kasi gelaran kat dia.. 
awin nk share pengalaman macam mn bila adanya seorang puteri dalam hidup awin.. berlawanan ngn abg2 dia.. dia la ratu hati mama ni.. peneman jiwa mama... bukan kata nk berat kan dia .. tak... tapi aisya sangat la bermakna utk awin.. even hantar aisy p nursey pun.. awin still terbayang n rindukan kak cha.. more kot. mmg dah teringin sangat kan nk anak perempuan.. so mmg jauh bezanya anak perempuan dan anak lelaki.. pada awin la.. mgkin pada org lain tak bnyk beza.. ikut masing2 punya peel anak kan... 

Aisya syafiyya.. sangatlah superduper comel.. (berani kata anak sendiri tak comel!!! penat kendong ok9 bulan!!!) sangat lah peramahnya... sngatlah rajinnya... mmg beza sggh ngn ank lelaki ni.. mama duduk dapuq.. dia la peneman mama.. mama lipat baju dia la penemannya.. mama basuh baju pun dia la penemannya.. even mama tidoq pun.. dia la nnti mai peluk cium mama.. sangattttlaaahhhh terusik hati mama ni... aisya sangat lembut hati.. sangat pandai mencuri hati mama.. anak laki ni bila kita marah dia marahnya kita balik.. tapi anak perempuan.. bila kita marah... dia mai peluk kita... pandai sgt ambik hati kita.. ermm.. suwettttt sgttt moment tu.. terus tak jadi marah...

cute kan anak dara mama ni... alololo... geram tgkkk... 


nmpk tak pp tu merah.... ermmm... kena cakaq,,, sian dia... nnti mai bgtau kat mama "akit..akit.."



tgk tu... pandai dia menggoda dgn jelingan matanya...



mmg pesyen buat muka lagu ni setiap kali tangkap gambar...



dia mmg suka tak pakai baju... sbb aisya tak tahan panas... so abaikan keseksiannnnyaaa....



kak cha kata ni new bb dia... balik rumah ja dia nnti... baby.. baby... siap bg pakai pampers.. suap susu... hahahahaha sangat chumelllll... kecik2 dah jadi mak2..



tempat pebret kak cha bila p visit qbay... gues wat??? hahahaha..



how cute my doter... 
 



0 comments:

Post a Comment

said