Pages

Tuesday, March 12, 2013

:: mY SOUL.. seoul Garden ::


ASSALAMUALAIKUM..


bila dapat tau qbay buka seoul garden and ada less 15%... kami pun terjah p.. mcm biasa la.. rutin every weekends bw anak2 jenjalan..en husb saya mmg tak reti dok diam kat rumah.. ada saja projek dia.. paling tak pun masuk/keluaq soping complex... hahaha.. terbalikkan.. selalu kaum hawa yang minat soping complex nii... saya ni punya la heaven klu nk menyoping.. senang di ajak.. yg bestsiap blh tunggu... dont wory.. dia msti ok punya.. ALHAMDULILLAH tuhan bg kan DIA untuk saya.. saya mencintai segala kekurangannya... <3 br="">



sesi merebus dan memangang... dan sesi mengemukkan!!!




comey kan anak dara saya ni... plus abg yg banyak akai!!!!

boleh ka adik nk cary abang ni???



noty tak pandangan mata kak cha????





soul + seoul garden..

tak cukup korum but nice.. :)

tgk kaki kak cha!!! hahahaha.... semua org buat dia pun nak buat... yapedaaa...









overall makan kat situ nice... nk kata berpuas hati sgt tu tak jugak.. sbb awin tak suka sgt seoul garden somtimes ok la... 






0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...


ASSALAMUALAIKUM..


bila dapat tau qbay buka seoul garden and ada less 15%... kami pun terjah p.. mcm biasa la.. rutin every weekends bw anak2 jenjalan..en husb saya mmg tak reti dok diam kat rumah.. ada saja projek dia.. paling tak pun masuk/keluaq soping complex... hahaha.. terbalikkan.. selalu kaum hawa yang minat soping complex nii... saya ni punya la heaven klu nk menyoping.. senang di ajak.. yg bestsiap blh tunggu... dont wory.. dia msti ok punya.. ALHAMDULILLAH tuhan bg kan DIA untuk saya.. saya mencintai segala kekurangannya... <3 br="">



sesi merebus dan memangang... dan sesi mengemukkan!!!




comey kan anak dara saya ni... plus abg yg banyak akai!!!!

boleh ka adik nk cary abang ni???



noty tak pandangan mata kak cha????





soul + seoul garden..

tak cukup korum but nice.. :)

tgk kaki kak cha!!! hahahaha.... semua org buat dia pun nak buat... yapedaaa...









overall makan kat situ nice... nk kata berpuas hati sgt tu tak jugak.. sbb awin tak suka sgt seoul garden somtimes ok la... 






0 comments:

Post a Comment

said