Pages

Thursday, October 25, 2012

: Mood??? :

ASSALAMUALAIKUM...

Mood?? wat mood u means??? raya? new born bb?? werghhh.... mood sakit!! mood raya!! semua mood ada ni.. pertama!!

sy mood SAKIT!!! normal utk para ibu yang berada di hujung kehamilan... mengalami simptom seperti LETIH, SAKIT PINGANG, SAKIT TUTT, SAKIT PEHA.. DLL.... antara simptom ni la yang membuatkan rasa nk cepat jer masa tu berlalu... plus minus sama denga ketidaksabaran menatap my prince charming hokeyyy... hari2 dok nmpk raga prince charming yg dah tersusun rapi atas katil... alahaiii.. tak sabaqqqq nyaaa nk peluk cium dia... rindu bau bb... kak cha dah takda bau bb... dah bau kak cha.. hahahaha... suka sangat la ni tgk raksi kak cha.. makin cerdik.. klu ckp... blh 2 versi... BM blh.. BI pun blh.. alhamdulillah kak cha faham sgt.. mgkn mama n nursery bnyk dok komunikasi london ngn dia.. yg paling tak tahan.. skng ni dah pandai marah org.. mulut tu becok jaa... ada saja nk sembangnyaaa... ngn mulut muncung2... so cute... OH MY PRINCESSS!!! Alhamdulillah jugak... tuhan makbulkan doa kami.. agar memperolehi anak yang seanang utk dibela.. tidak bnyk karenahnya... kemana saja kak cha pergi... pasti satu ayat ni terkeluar dr mulut semua org... "ISKH... BAIKNYAAA BUDAK NI.... TAK BNYK CERITA" alhamdulillah... tuhan permudahkan kami... kami bersyukur sangat.. mmg tak d nafikan.. aisya sangat senang.. tak bnyk ragamnya... apa yg kita cakap.. itu yg dia buat.. harapnya biarlah berkekalan sifat sebegini yer nak... tapiiiiiiiiiii... yang hat dalam.. tak tau la nk kata... adakah sebaik kakaknya??? mama berharap la jugak.. agar adik di dalam ni sebaik kakaknya... senang utk di jaga, tak bnyk karenah, senyum sentiasa, selalu mendengar kata... amin.

ok la semuaaa... nk ucap.. SALAM AIDILADHA.. pada yg balik kampung jauh2 nk drive tu.. hati2.. biar lambat asal selamat... 




 

0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

ASSALAMUALAIKUM...

Mood?? wat mood u means??? raya? new born bb?? werghhh.... mood sakit!! mood raya!! semua mood ada ni.. pertama!!

sy mood SAKIT!!! normal utk para ibu yang berada di hujung kehamilan... mengalami simptom seperti LETIH, SAKIT PINGANG, SAKIT TUTT, SAKIT PEHA.. DLL.... antara simptom ni la yang membuatkan rasa nk cepat jer masa tu berlalu... plus minus sama denga ketidaksabaran menatap my prince charming hokeyyy... hari2 dok nmpk raga prince charming yg dah tersusun rapi atas katil... alahaiii.. tak sabaqqqq nyaaa nk peluk cium dia... rindu bau bb... kak cha dah takda bau bb... dah bau kak cha.. hahahaha... suka sangat la ni tgk raksi kak cha.. makin cerdik.. klu ckp... blh 2 versi... BM blh.. BI pun blh.. alhamdulillah kak cha faham sgt.. mgkn mama n nursery bnyk dok komunikasi london ngn dia.. yg paling tak tahan.. skng ni dah pandai marah org.. mulut tu becok jaa... ada saja nk sembangnyaaa... ngn mulut muncung2... so cute... OH MY PRINCESSS!!! Alhamdulillah jugak... tuhan makbulkan doa kami.. agar memperolehi anak yang seanang utk dibela.. tidak bnyk karenahnya... kemana saja kak cha pergi... pasti satu ayat ni terkeluar dr mulut semua org... "ISKH... BAIKNYAAA BUDAK NI.... TAK BNYK CERITA" alhamdulillah... tuhan permudahkan kami... kami bersyukur sangat.. mmg tak d nafikan.. aisya sangat senang.. tak bnyk ragamnya... apa yg kita cakap.. itu yg dia buat.. harapnya biarlah berkekalan sifat sebegini yer nak... tapiiiiiiiiiii... yang hat dalam.. tak tau la nk kata... adakah sebaik kakaknya??? mama berharap la jugak.. agar adik di dalam ni sebaik kakaknya... senang utk di jaga, tak bnyk karenah, senyum sentiasa, selalu mendengar kata... amin.

ok la semuaaa... nk ucap.. SALAM AIDILADHA.. pada yg balik kampung jauh2 nk drive tu.. hati2.. biar lambat asal selamat... 




 

0 comments:

Post a Comment

said