Pages

Wednesday, July 18, 2012

::. 2nd Anniversary .::

Assalamualaikum...

Salam 8.52 mlm.. Dah lama jugak c mengila kat blog ni kan.. Hehehe.. Malassssss.. So x leh kata apa la. Kat sini just nk citer tarikh keramat 18.7.10-18.7.12 genap 2 thn usia perkahwinan kami bersama. Dan alhamdulillah berkat drNya.. Kami dikurniakan seorang pu3 yg sgt comel Aisya syafiyya namanya. Dan alhamdulillah juga, tuhan murahkan rezeki anak buat kami bila awin disahkan mengandung 5 bulan sekarang. Dan lebih mengembirakan lagi kami dah pun tahu jantina anak. Alhamdulillah.. Segalanya telah diatur dlm kehidupan kami dan kami percaya ini yg terbaik. Syukur tak terhingga.

Seperti biasa asam garam berumahtangga.. Ada pahit ada manis. Pada awin yg pahit itu jgn terus di buang dan yg manis itu jgn terus ditelan. Apa pun, jdkan semuanya sbg penguat utk kita terus kehadapan. Jgn hnya dgn sedikit kekurangan kita terus menyalahkan dan menghukum. Bertindaklah menggunakan otak bukannya hati. Kerna hati selalu membuatkan kita menyesal selamanya.

Nk share kek yg x beropa nk specel.. Heehhehe.. Kira ok la cubaan pertama...

0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

Assalamualaikum...

Salam 8.52 mlm.. Dah lama jugak c mengila kat blog ni kan.. Hehehe.. Malassssss.. So x leh kata apa la. Kat sini just nk citer tarikh keramat 18.7.10-18.7.12 genap 2 thn usia perkahwinan kami bersama. Dan alhamdulillah berkat drNya.. Kami dikurniakan seorang pu3 yg sgt comel Aisya syafiyya namanya. Dan alhamdulillah juga, tuhan murahkan rezeki anak buat kami bila awin disahkan mengandung 5 bulan sekarang. Dan lebih mengembirakan lagi kami dah pun tahu jantina anak. Alhamdulillah.. Segalanya telah diatur dlm kehidupan kami dan kami percaya ini yg terbaik. Syukur tak terhingga.

Seperti biasa asam garam berumahtangga.. Ada pahit ada manis. Pada awin yg pahit itu jgn terus di buang dan yg manis itu jgn terus ditelan. Apa pun, jdkan semuanya sbg penguat utk kita terus kehadapan. Jgn hnya dgn sedikit kekurangan kita terus menyalahkan dan menghukum. Bertindaklah menggunakan otak bukannya hati. Kerna hati selalu membuatkan kita menyesal selamanya.

Nk share kek yg x beropa nk specel.. Heehhehe.. Kira ok la cubaan pertama...

0 comments:

Post a Comment

said