Pages

Wednesday, June 1, 2011

Tutti Frutti time...

ASSALAMUALIKUM... selamat sejahtera..
smoga hari2 yg kita lalui akan lebih ceria dan dlimpahkan kurnia dariNYA dan bersyukur dengan setiap nikmat dan rezeki yang diberi olehNYA..
Syukur sangat sbb sentiasa d murahkan rezeki olehNYA.. Mungkin rezeki bb yang bakal lahir tak lama lagi... ALHAMDULILLAH.. moga2 ianya berterusan hendakNYA...

Nak entri semalam actually 'MC' - Medical leace!! sbb cek p checkup kat MH.. standard la.. mesti dpt mc punya sbb klu nk amik cuti jenuh la cuti cekkk habis lagu tuh jaaa... lagipun MH ni ramai.. masa tak tentu.. kadang awai.. kadang lambat teramat2.. naik cemuih kata org penang..

Cek sebenarnya dok menghitung hari ja nieee.. tapikan.. beg tak siap lagi.. hari tuh pungah semua sbb nk basuh.. bila dah basuh.. tak masuk n susun balik dalam beg.. ermmm.. malas jaaa.. asik dok menyongkit aja kerjanyaaa.. kali ni mmg seyes kena kemas dah.. dah 9 bulan ni.. mana la nk tau klu emergency tiba2.. naya jaaa.. baru nk meraba.. tak ke jenuh n kerja last minit nmnyaaa.. haiyaaaa... apa pasai a... mau kena babab ni... besa tu!!!

Smlm bnyk bnda yg dpt settle.. antaranya p beli brg2 rumah last minit sblm berpantang ni.. p KK habaq kata tak mai dah checkup sana.. just folo MH ja every week til deliver... jgn dok buat kerja gila nk soh cek p checkup sampai 2x dlm seminggu... iskh.. tak mo aihhh... penat!!! then niat d hati nk cari perabot.. nk cari kusi kayu.. tapi x dpt.. last2 beli la jugak kusi square.. boleh laaaa cantiknya... tinggal nk gantung langsir ja nie... next week ok kot... dah blh settle semua kemas2 rumah nie.. hopefully sblm deliver ni..

At last... p mkn TUTTI FRUTTI.. cek dah kena sampuk.. isnin sebenaqnya dah mkn.. tup2 selasa makan lagi... sakan aihhh.. takpa.. tumpang boleh mkn.. nnti dah nk pantang.. huhu.. hadap la moi ngn ikan masin aje... tak leh dah nk demand2 ni...

Semakin hari semakin lambat lak aku rasa... iskh2.. makin dekat makin lambat masa berlalu... blh gitu? hahahaha... 9 bulan blh ja tunggu.. mai tinggal tak berapa hari tak leh lak nk menunggu... hampagas betoiii... mungkin dh tak larat nk ampung badan ni.. walau perut tak besar mana pun... ttp tak larat...





nielah rupanyaaaa tutti frutti tu...



0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

ASSALAMUALIKUM... selamat sejahtera..
smoga hari2 yg kita lalui akan lebih ceria dan dlimpahkan kurnia dariNYA dan bersyukur dengan setiap nikmat dan rezeki yang diberi olehNYA..
Syukur sangat sbb sentiasa d murahkan rezeki olehNYA.. Mungkin rezeki bb yang bakal lahir tak lama lagi... ALHAMDULILLAH.. moga2 ianya berterusan hendakNYA...

Nak entri semalam actually 'MC' - Medical leace!! sbb cek p checkup kat MH.. standard la.. mesti dpt mc punya sbb klu nk amik cuti jenuh la cuti cekkk habis lagu tuh jaaa... lagipun MH ni ramai.. masa tak tentu.. kadang awai.. kadang lambat teramat2.. naik cemuih kata org penang..

Cek sebenarnya dok menghitung hari ja nieee.. tapikan.. beg tak siap lagi.. hari tuh pungah semua sbb nk basuh.. bila dah basuh.. tak masuk n susun balik dalam beg.. ermmm.. malas jaaa.. asik dok menyongkit aja kerjanyaaa.. kali ni mmg seyes kena kemas dah.. dah 9 bulan ni.. mana la nk tau klu emergency tiba2.. naya jaaa.. baru nk meraba.. tak ke jenuh n kerja last minit nmnyaaa.. haiyaaaa... apa pasai a... mau kena babab ni... besa tu!!!

Smlm bnyk bnda yg dpt settle.. antaranya p beli brg2 rumah last minit sblm berpantang ni.. p KK habaq kata tak mai dah checkup sana.. just folo MH ja every week til deliver... jgn dok buat kerja gila nk soh cek p checkup sampai 2x dlm seminggu... iskh.. tak mo aihhh... penat!!! then niat d hati nk cari perabot.. nk cari kusi kayu.. tapi x dpt.. last2 beli la jugak kusi square.. boleh laaaa cantiknya... tinggal nk gantung langsir ja nie... next week ok kot... dah blh settle semua kemas2 rumah nie.. hopefully sblm deliver ni..

At last... p mkn TUTTI FRUTTI.. cek dah kena sampuk.. isnin sebenaqnya dah mkn.. tup2 selasa makan lagi... sakan aihhh.. takpa.. tumpang boleh mkn.. nnti dah nk pantang.. huhu.. hadap la moi ngn ikan masin aje... tak leh dah nk demand2 ni...

Semakin hari semakin lambat lak aku rasa... iskh2.. makin dekat makin lambat masa berlalu... blh gitu? hahahaha... 9 bulan blh ja tunggu.. mai tinggal tak berapa hari tak leh lak nk menunggu... hampagas betoiii... mungkin dh tak larat nk ampung badan ni.. walau perut tak besar mana pun... ttp tak larat...





nielah rupanyaaaa tutti frutti tu...



0 comments:

Post a Comment

said