Pages

Tuesday, April 17, 2012

::.. Exhausted ..::



ASSALAMUALAIKUM...

Dah lama awin tak terjah blog ni.. bukan malas ke apa.. tapi bila nk tulis ja... mood tuh tak sampai.. hehe.. gila instagram skng ni... walaupun hnya gambar.. tapi sonok sbb dunia editing ada kat situ.. sesungguhnya saya amat meminati editing ni semua walau sy bukan sehebat editing d luar sana..... memadailah utk sy abadikan segala kenangan sy bersama keluarga tercinta dan tak perlu org lain!

haishhhh tgk tajuk pun dah penattttt!!! sesungguhnyaaaa itulah AYAT yg paling sesuaiiiiii utk tika dan waktu ini... klu tanya dr segi apa... semua segi termasuk.. penat dgn keadaan sekeliling, penat dgn kerja, penat dgn kawan2, penatttttttttt sgtttttt... sesak napas rasaaaaa... :) tapi kot mn pun awin masih mmpu senyum.. itu yang terbaek...

Tempat yang terbaek tika dan waktu ni adalah Encik Asben awin... citer p la apa pun.. dia sangat pendengar yg setia n memahami.. apa jua masalah kami sentiasa bebincang dgn cara yang cukup baik dan menenangkan jiwa.. i loikeee... tak suka klu ada masalah dok p hempas pulas merata tak tau apa punca... meluat i!!! alhamdulillah juga... awin berjaya mengubah sikit perilaku en asben yg dulu awin kira tak berapa sedap nk lihat bila kami gaduh.. semua tu atas izinNYA.. org laki kot mana pun kita kena ckp lemah lembut.. insyaALLAH semuanya akan sempurna.. tambahan en asben sgt + orgnyaaa... mmg kami jarang gaduh.. klu gaduh pun tak pernah la nk maki ka.. nk ckp hg aku ka... nk cakap bnda2 yg tidak sedap d dengar ka... semua tu awin dah ckp awai2 dgn en asben... gaduh takmo dgr bnda2 pelik... diam suda.. if ada masalah pun.. jgn dok p citer kat org kata bini aku macam ni... laki aku mcm ni.. macam ni... BERETIKA lah anda dlm menjaga maruah pasangan... bila ada perasaan saling berjaga.. pasti BAHAGIA yang kita dapat.. dan hormat menghormati... ehhh lari tajuk pulak...

lately ni awin sangat letihhhh... tak tau laaaa... jeng..jeng..jeng... :) ku hanya mampu tersenyum dan tak perlu berkata apa2... skng ni sibuk dengan conferencenya... sukannya... ptg2 dah kalut training segala bagai.. futsal la, netbal la, badminton la, boling la, mak aiiii semua awin masuk. mana la tak penatnyaaaaa... hehehehe... tapi takpa.. kita enjoy ok!! sekali sekala bnda ni sangat perlu kerana menghilangkan tension yang ada.. bagus kan... klu tak confom monyok jaaaa muka ni.. ermmm.. hidup lah dgn penuh warna warni kerna hidup kita d muka bumi ini hanya lah skali.. yang kekal nnti DISANAAAA...

pagi ni awin bawa aisya gurl p checkup.. macam biasa.. seawal 7am aisya dah bngun and awin mandikan dia.. sonok bagai dia bila bangun pagi2 ni.. ingat nk p jalan ka sayang?? klinik saja k... hehe.. tungu sabtu ahad baru kita jalan.. pakaikan sedondon ngn mama hr ni.. aisya bergon blue.. mama berkurung biru.. papa jer kelabu.. heehe... kebetulan plak.. hntr ke nursery pun cikgu zah dh tegur.. sedondon ngn mama diaaa... sweetttt sgttt.. hr ni punya la ramai p checkup.. sampai sekitar 8.20 cmtuh... sampai ke 9.30.. nama tak d panggil2 pun.. haishhh... mula laaaa angin pasang surut timbul. timbang semua dah setel.. nurse kata.. awat panjang terlebih2 sgt ni... entah ler.. dah gitu tumbesarannya.. aisya dok chit chat bagai la ngn nurse situ... depa dok gelak ja tgk dia... ehehe.. kuat nyembang!!! nurse kata tumbesar aisya semua ok.. nurse tanya dah blh merangkak? dah.. duduk? dah.. boleh pegang? dah... blh panggil mama papa? dah.. tapi more to papa.. hahahaa... then bgtau.. 1-2 tapak pun dah... tapi tak kuat lagi.. nurse.. amboiiii tak sabaq nk jalan ka??? baru 10 bulan... tapi kan nurse... gg baru 2 tau!! awin kata... laaaa... kata nurse... hehehehe.. takpa2... yg penting sihat... ok! next appt 19/6/12 jam 8.00am... standby anak dara.. kamu bakal di cucuk!! klu dah blh jalan time ni.. mesti jalan senget2 kan.. so cuteeee... hehe.. sat ja anak mama papa ni besar... dah 1 thn.. dah blh ada adik ni... jeng..jeng..jeng...

oklah.. bye!





0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...



ASSALAMUALAIKUM...

Dah lama awin tak terjah blog ni.. bukan malas ke apa.. tapi bila nk tulis ja... mood tuh tak sampai.. hehe.. gila instagram skng ni... walaupun hnya gambar.. tapi sonok sbb dunia editing ada kat situ.. sesungguhnya saya amat meminati editing ni semua walau sy bukan sehebat editing d luar sana..... memadailah utk sy abadikan segala kenangan sy bersama keluarga tercinta dan tak perlu org lain!

haishhhh tgk tajuk pun dah penattttt!!! sesungguhnyaaaa itulah AYAT yg paling sesuaiiiiii utk tika dan waktu ini... klu tanya dr segi apa... semua segi termasuk.. penat dgn keadaan sekeliling, penat dgn kerja, penat dgn kawan2, penatttttttttt sgtttttt... sesak napas rasaaaaa... :) tapi kot mn pun awin masih mmpu senyum.. itu yang terbaek...

Tempat yang terbaek tika dan waktu ni adalah Encik Asben awin... citer p la apa pun.. dia sangat pendengar yg setia n memahami.. apa jua masalah kami sentiasa bebincang dgn cara yang cukup baik dan menenangkan jiwa.. i loikeee... tak suka klu ada masalah dok p hempas pulas merata tak tau apa punca... meluat i!!! alhamdulillah juga... awin berjaya mengubah sikit perilaku en asben yg dulu awin kira tak berapa sedap nk lihat bila kami gaduh.. semua tu atas izinNYA.. org laki kot mana pun kita kena ckp lemah lembut.. insyaALLAH semuanya akan sempurna.. tambahan en asben sgt + orgnyaaa... mmg kami jarang gaduh.. klu gaduh pun tak pernah la nk maki ka.. nk ckp hg aku ka... nk cakap bnda2 yg tidak sedap d dengar ka... semua tu awin dah ckp awai2 dgn en asben... gaduh takmo dgr bnda2 pelik... diam suda.. if ada masalah pun.. jgn dok p citer kat org kata bini aku macam ni... laki aku mcm ni.. macam ni... BERETIKA lah anda dlm menjaga maruah pasangan... bila ada perasaan saling berjaga.. pasti BAHAGIA yang kita dapat.. dan hormat menghormati... ehhh lari tajuk pulak...

lately ni awin sangat letihhhh... tak tau laaaa... jeng..jeng..jeng... :) ku hanya mampu tersenyum dan tak perlu berkata apa2... skng ni sibuk dengan conferencenya... sukannya... ptg2 dah kalut training segala bagai.. futsal la, netbal la, badminton la, boling la, mak aiiii semua awin masuk. mana la tak penatnyaaaaa... hehehehe... tapi takpa.. kita enjoy ok!! sekali sekala bnda ni sangat perlu kerana menghilangkan tension yang ada.. bagus kan... klu tak confom monyok jaaaa muka ni.. ermmm.. hidup lah dgn penuh warna warni kerna hidup kita d muka bumi ini hanya lah skali.. yang kekal nnti DISANAAAA...

pagi ni awin bawa aisya gurl p checkup.. macam biasa.. seawal 7am aisya dah bngun and awin mandikan dia.. sonok bagai dia bila bangun pagi2 ni.. ingat nk p jalan ka sayang?? klinik saja k... hehe.. tungu sabtu ahad baru kita jalan.. pakaikan sedondon ngn mama hr ni.. aisya bergon blue.. mama berkurung biru.. papa jer kelabu.. heehe... kebetulan plak.. hntr ke nursery pun cikgu zah dh tegur.. sedondon ngn mama diaaa... sweetttt sgttt.. hr ni punya la ramai p checkup.. sampai sekitar 8.20 cmtuh... sampai ke 9.30.. nama tak d panggil2 pun.. haishhh... mula laaaa angin pasang surut timbul. timbang semua dah setel.. nurse kata.. awat panjang terlebih2 sgt ni... entah ler.. dah gitu tumbesarannya.. aisya dok chit chat bagai la ngn nurse situ... depa dok gelak ja tgk dia... ehehe.. kuat nyembang!!! nurse kata tumbesar aisya semua ok.. nurse tanya dah blh merangkak? dah.. duduk? dah.. boleh pegang? dah... blh panggil mama papa? dah.. tapi more to papa.. hahahaa... then bgtau.. 1-2 tapak pun dah... tapi tak kuat lagi.. nurse.. amboiiii tak sabaq nk jalan ka??? baru 10 bulan... tapi kan nurse... gg baru 2 tau!! awin kata... laaaa... kata nurse... hehehehe.. takpa2... yg penting sihat... ok! next appt 19/6/12 jam 8.00am... standby anak dara.. kamu bakal di cucuk!! klu dah blh jalan time ni.. mesti jalan senget2 kan.. so cuteeee... hehe.. sat ja anak mama papa ni besar... dah 1 thn.. dah blh ada adik ni... jeng..jeng..jeng...

oklah.. bye!





0 comments:

Post a Comment

said