Pages

Wednesday, May 11, 2011

Hepy Ibu Day...

ASSALAMUALAIKUM... hepy wednesday...
tiba2 cek mcm rajin plak nak menghadpate bnda2 ni.. hehehe.. sbb gambaq memang dh ada lam hp.. sooo.. kerja yg mudah n senang.. klu dlm kamera ni.. memang oden mls.. sbb bnyk kojeeee.. hahahaha.. bila dh snap pakai hp.. gambar pun mula la ada yg elokss.. dan tidak eloksss.. huh..
wat ever is.. memory..

citer2 ni.. hal MOTHERS DAY baru2 ni... setiap hari adalah hari ibu.. tapi tak salah klu ada 1 hari yg kita angap lebih specel.. selain menyambut ulangtahun kelahiran ibu... kan..kan.. tak lebih dari itu.. apa yg penting NAWAITU kita... iklas... yg selebihnya NO KOMEN..

Hari sabtu aku g umah my m0m di juru... pastu kami p mandi kat KOLAM AIR PANAS, BALING.. jauhhhnyeee jgn ckp.. cek rasa mcm dah lenguh2 pingang dok dlm keta.. huhu.. sampai dlm pkl 10pm.. sampai rumah pkl 4am.. haiyaaa... mujur la cuti.. blh cover blk waktu tidur.. hehehe..

Hari ahadnya.. cek p umah MIL.. kak2 ipar n biras buat mee rebus.. en hasben beli kek from secret recipe.. emmmm... yummy.. my fav cake. Chocolate Fudge..



CAKE FOR MY MOM..


ME N DHIA QISTINA..


MY MOM... SO CUTEEE KAN..


BUDAK DEMOK NI... SUKA TUNJUK PEACE BILA MASA PUN..


MY MOM... PRESENT HENDBEG FROM SEMBONIA..



CAKE FOR MIL FROM SECRET RECIPE




HIDANGAN DI PETANG AHAD..



COKODOK TERBAIK...



EN HASBEN I... HEHEHE.. A.K.A 'RBH'... HAHAHAHA



0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

ASSALAMUALAIKUM... hepy wednesday...
tiba2 cek mcm rajin plak nak menghadpate bnda2 ni.. hehehe.. sbb gambaq memang dh ada lam hp.. sooo.. kerja yg mudah n senang.. klu dlm kamera ni.. memang oden mls.. sbb bnyk kojeeee.. hahahaha.. bila dh snap pakai hp.. gambar pun mula la ada yg elokss.. dan tidak eloksss.. huh..
wat ever is.. memory..

citer2 ni.. hal MOTHERS DAY baru2 ni... setiap hari adalah hari ibu.. tapi tak salah klu ada 1 hari yg kita angap lebih specel.. selain menyambut ulangtahun kelahiran ibu... kan..kan.. tak lebih dari itu.. apa yg penting NAWAITU kita... iklas... yg selebihnya NO KOMEN..

Hari sabtu aku g umah my m0m di juru... pastu kami p mandi kat KOLAM AIR PANAS, BALING.. jauhhhnyeee jgn ckp.. cek rasa mcm dah lenguh2 pingang dok dlm keta.. huhu.. sampai dlm pkl 10pm.. sampai rumah pkl 4am.. haiyaaa... mujur la cuti.. blh cover blk waktu tidur.. hehehe..

Hari ahadnya.. cek p umah MIL.. kak2 ipar n biras buat mee rebus.. en hasben beli kek from secret recipe.. emmmm... yummy.. my fav cake. Chocolate Fudge..



CAKE FOR MY MOM..


ME N DHIA QISTINA..


MY MOM... SO CUTEEE KAN..


BUDAK DEMOK NI... SUKA TUNJUK PEACE BILA MASA PUN..


MY MOM... PRESENT HENDBEG FROM SEMBONIA..



CAKE FOR MIL FROM SECRET RECIPE




HIDANGAN DI PETANG AHAD..



COKODOK TERBAIK...



EN HASBEN I... HEHEHE.. A.K.A 'RBH'... HAHAHAHA



0 comments:

Post a Comment

said