Pages

Friday, July 30, 2010

Sup Ayam~Ikan Masak kicap~sotong goreng tepung

Assalamualaikum..

Salam Sejahtera..

N3 masak memasak suda mali l0o0o0... keh keh keh... layanzzzzz... ni masakan hari rabu malam dan kamis malam.. hehehe.. kita n3 sekali lah erk.. save... hahahaha blh plk cmtuh kan. ala... belasah jer la.. tak yah la nk formal sgt.. bukan apa pun...




sup ayam ni dah lama tak buat.. makan nasi panas2 perghhhh kena lak ngn sambal belacan kan korang.. memang leleh habis la.. out diettttt... hancusss lebusssss... punah ranah. hishhhh... rosak3.. sapa suruh masak sedap3 kan. so.. mkn jer la..





Ikan masak Kicap.


Sotong goreng tepung

nak citer ckit.. mcm mn nk buat sotong grg tepung nie.. sedap la.. sblm ni dpt resepi mcm tak best.. tak ranggup.. hehe.. bila sedap leh kita kongsi bersama..

mula2.. celup sotong dgn telur.. then ambik tepung gandum campur ckit ngn soda bikarbonat.. gaulkan bersama lada sulah.. dan celup dgn sotong dan goreng deep fry... sedap uollsssss... tak caya try laaa... rangup d luar lembut d dalam...




0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

Assalamualaikum..

Salam Sejahtera..

N3 masak memasak suda mali l0o0o0... keh keh keh... layanzzzzz... ni masakan hari rabu malam dan kamis malam.. hehehe.. kita n3 sekali lah erk.. save... hahahaha blh plk cmtuh kan. ala... belasah jer la.. tak yah la nk formal sgt.. bukan apa pun...




sup ayam ni dah lama tak buat.. makan nasi panas2 perghhhh kena lak ngn sambal belacan kan korang.. memang leleh habis la.. out diettttt... hancusss lebusssss... punah ranah. hishhhh... rosak3.. sapa suruh masak sedap3 kan. so.. mkn jer la..





Ikan masak Kicap.


Sotong goreng tepung

nak citer ckit.. mcm mn nk buat sotong grg tepung nie.. sedap la.. sblm ni dpt resepi mcm tak best.. tak ranggup.. hehe.. bila sedap leh kita kongsi bersama..

mula2.. celup sotong dgn telur.. then ambik tepung gandum campur ckit ngn soda bikarbonat.. gaulkan bersama lada sulah.. dan celup dgn sotong dan goreng deep fry... sedap uollsssss... tak caya try laaa... rangup d luar lembut d dalam...




0 comments:

Post a Comment

said