Pages

Thursday, July 1, 2010

Jiwa ting t0ng...

Salam kengkawan.. lama betul tak bermuhasabah dalam bl0g aku nie...
laaaaaaaa... last post bulan 5... hahaha.. dasat gilerrr..apa dah jadi nie..
sibuk k0t.. tapi sibuk ke? hehehe.. sibuk layan fb... tuh jer la..
tup tap tup tap.. dah bulan 7 kawan2... ermm. cepat masa berlalu.. tanpa aku sedari. itu tanda dunia sudah menghampiri kepada pengakhiran.. subahanallah!

tapi masih bnyk yang belum aku kecapi.. masih bbnyk yg perlu aku pelajari.. namun aku tetap bersyukur kepadaMU atas kurniaanMU dan terlalu bersyukur.. AMIN.

Lumrah kehidupan kadang kala kita dirundung masalah yg sukar utk kita tepis... namun terselit jua keindahan yg diimpi. Hidup ni adilkan.. tak semua kesusahan itu akan terus susah.. namun pasti ada keindahannya jika kita benar2 sabar dan tabah dalam mengharunginya. Jgn cepat mengalah.. kita harus bangkit dr kesilapan kita dan terus, terus dan terus maju ke hadapan..

dimana ada usaha disitu ada kejayaan.. :) di mana ada jalan disitu ada highway! hehehe... merapu dah la tuh..
banyak sgt layan movie.. jadi cmni la.. tapi ok wt.. fun!
ermm.. berakhirnya bulan JUN.. huh.. bermakna aku baru ja habis menjalankan sukum ke 35 usm, letih sgt letih.. tapi aku tak terganggu dengan waktu kerja aku kerana aku doberikan CTR.. ok la kan klu tak jenuh la aku.. nk menjawab sana sini dan macam2 lagi yang lah yang akan ditanya itu dan ini.. ermm.. sabar jer la kan.. takpa itu semua dugaan utk aku tempuhinya.. mana ada hidup yang tak da halangan dan rintangan nya.. takda journey lak rasanya.. kan..kan..kan.. hehe.. dan dr situ lah kita akan pelajarinya.. mcm mn kita mengenali manusia yang blh dijadikan kawan dan lawan. YES!
nanti aku akan upload gambar2 sukum.. tapi tak banyak sgt a.. tungguu...

bulan JUN adalah hari utk ayah2-bapak2 sedunia.. aku pun tak terlepas dr menyambutnya.. ermm.. nk wish gak hapy fathrs day utk my abah.. ABDUL JALIL MOHAMED... sm0ga menjadi abah yang terbaik.. 2nd to my daddy.. SAIDON.. tk's 2 everything n best m0ment with u n can't f0rget it... nice! :) 3rd.. t0 my bel0ved PAPA.. ROSLAN HALIM.. tks coz b a father t0 my MHF's.. :) h0pe we be t0gether till die... tks t0 make me hepy.

ni citer d akhir bulan JUN.. hehe.. mmg best.. aku naik star cruises PISCES. selalu dok tgk je kapal nie.. ermm.. mmg best la naik.. tak rasa mcm lam kapal pun.. mana taknya.. swimming pool ada, wayang ada, karoke ada, sh0p ada, gym ada, restoran ada, iskh mcm2 lah... yg beest dpt layan bola lam kapal dgn suasana yg best.. santai jaaa.. sambil makan kacang ngn minum air pa ntah. hahahaha.. (halal la satu gelas 10hinggit).. makanan atas tu mmg best la.. buffet, mkn sampai termonyeh la.. nnti gambar akan di uploadkan kelak.. tunggguuu

berakhirnya sudah bulan JUN.. dan kini bermulanya la ceritera bulan JULAI yg penuh dengan kesibukan yg bakal melanda.. ermmm.. bnyk perancangan yg ada di bulan JULAI ni tapi jadi ke tak.. entah a.. h0pe semua 0k.. every weekends ada kerja nie..

by the way.. c u next destination.

0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

Salam kengkawan.. lama betul tak bermuhasabah dalam bl0g aku nie...
laaaaaaaa... last post bulan 5... hahaha.. dasat gilerrr..apa dah jadi nie..
sibuk k0t.. tapi sibuk ke? hehehe.. sibuk layan fb... tuh jer la..
tup tap tup tap.. dah bulan 7 kawan2... ermm. cepat masa berlalu.. tanpa aku sedari. itu tanda dunia sudah menghampiri kepada pengakhiran.. subahanallah!

tapi masih bnyk yang belum aku kecapi.. masih bbnyk yg perlu aku pelajari.. namun aku tetap bersyukur kepadaMU atas kurniaanMU dan terlalu bersyukur.. AMIN.

Lumrah kehidupan kadang kala kita dirundung masalah yg sukar utk kita tepis... namun terselit jua keindahan yg diimpi. Hidup ni adilkan.. tak semua kesusahan itu akan terus susah.. namun pasti ada keindahannya jika kita benar2 sabar dan tabah dalam mengharunginya. Jgn cepat mengalah.. kita harus bangkit dr kesilapan kita dan terus, terus dan terus maju ke hadapan..

dimana ada usaha disitu ada kejayaan.. :) di mana ada jalan disitu ada highway! hehehe... merapu dah la tuh..
banyak sgt layan movie.. jadi cmni la.. tapi ok wt.. fun!
ermm.. berakhirnya bulan JUN.. huh.. bermakna aku baru ja habis menjalankan sukum ke 35 usm, letih sgt letih.. tapi aku tak terganggu dengan waktu kerja aku kerana aku doberikan CTR.. ok la kan klu tak jenuh la aku.. nk menjawab sana sini dan macam2 lagi yang lah yang akan ditanya itu dan ini.. ermm.. sabar jer la kan.. takpa itu semua dugaan utk aku tempuhinya.. mana ada hidup yang tak da halangan dan rintangan nya.. takda journey lak rasanya.. kan..kan..kan.. hehe.. dan dr situ lah kita akan pelajarinya.. mcm mn kita mengenali manusia yang blh dijadikan kawan dan lawan. YES!
nanti aku akan upload gambar2 sukum.. tapi tak banyak sgt a.. tungguu...

bulan JUN adalah hari utk ayah2-bapak2 sedunia.. aku pun tak terlepas dr menyambutnya.. ermm.. nk wish gak hapy fathrs day utk my abah.. ABDUL JALIL MOHAMED... sm0ga menjadi abah yang terbaik.. 2nd to my daddy.. SAIDON.. tk's 2 everything n best m0ment with u n can't f0rget it... nice! :) 3rd.. t0 my bel0ved PAPA.. ROSLAN HALIM.. tks coz b a father t0 my MHF's.. :) h0pe we be t0gether till die... tks t0 make me hepy.

ni citer d akhir bulan JUN.. hehe.. mmg best.. aku naik star cruises PISCES. selalu dok tgk je kapal nie.. ermm.. mmg best la naik.. tak rasa mcm lam kapal pun.. mana taknya.. swimming pool ada, wayang ada, karoke ada, sh0p ada, gym ada, restoran ada, iskh mcm2 lah... yg beest dpt layan bola lam kapal dgn suasana yg best.. santai jaaa.. sambil makan kacang ngn minum air pa ntah. hahahaha.. (halal la satu gelas 10hinggit).. makanan atas tu mmg best la.. buffet, mkn sampai termonyeh la.. nnti gambar akan di uploadkan kelak.. tunggguuu

berakhirnya sudah bulan JUN.. dan kini bermulanya la ceritera bulan JULAI yg penuh dengan kesibukan yg bakal melanda.. ermmm.. bnyk perancangan yg ada di bulan JULAI ni tapi jadi ke tak.. entah a.. h0pe semua 0k.. every weekends ada kerja nie..

by the way.. c u next destination.

0 comments:

Post a Comment

said