Pages

Thursday, August 2, 2012

::. KAK CHA .::

Assalamualaikum...

Salam 13 ramadhan... Mood ni apesal laaaaa ngantuk gila sangattt.. Smlm lepas iftar solat magrib ngn isya terus tidoq.. En hubs xda.. Bila masa dia blk pun x sedaq dah.. Kebetulan kak cha tidoq awai smlm.. Mmg x dinafikan bulan posa ni waktu tidur agak kurang.. Xpa.. Nti kita qador balik erk!!! Hahahahaha... Dasarrr!!!

Semalam iftar awin hnya masak gulai pari, bayam tumis, ikan grg, sambal belacan dan roti daging cheese. En hubs membeli ayaq oren n kuih2... Tu pun dah penuh meja walhal mkn 3 org ja.. Alhamdulillah rezeki..

Nk cerita teletah kak cha sejak akhir2 ni... Manja!!! Suka tidoq peluk perut mama dia.. Duduk apetah lg.. Dia jeles kot kat adik dia... Hehe. skng ni pandai dah menari.. Dgr lagu ja badan kira gedik!!! Aishhh ikut sapa ni??? Siap buat gaya tu tak tahan.. Nursery ajaq lagu rama2.. Dgn tgn haluih tu dia nnti buat gaya rama2 terbang ngn melayang.. So cuteeeee!!! Bila abg nak snap pic dia.. Malu olls!!! Hahahaha cute sgt! Kak cha.. Kak cha..

hahaha... kak cha la suka main bola...
tgk tu!!! ada aksi lagi ha...
nk duduk pun atas bola... haiyaaaaa
twinkle twinkle litle star....
naaaaa... hambik koooo... apa ke jenis ni kak cha oooiiii???
join me????
apa2 smua nk peluk perut mama...
kak cha vs BOLA
ALAHAIII...
letih posa... muahahaha

0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

Assalamualaikum...

Salam 13 ramadhan... Mood ni apesal laaaaa ngantuk gila sangattt.. Smlm lepas iftar solat magrib ngn isya terus tidoq.. En hubs xda.. Bila masa dia blk pun x sedaq dah.. Kebetulan kak cha tidoq awai smlm.. Mmg x dinafikan bulan posa ni waktu tidur agak kurang.. Xpa.. Nti kita qador balik erk!!! Hahahahaha... Dasarrr!!!

Semalam iftar awin hnya masak gulai pari, bayam tumis, ikan grg, sambal belacan dan roti daging cheese. En hubs membeli ayaq oren n kuih2... Tu pun dah penuh meja walhal mkn 3 org ja.. Alhamdulillah rezeki..

Nk cerita teletah kak cha sejak akhir2 ni... Manja!!! Suka tidoq peluk perut mama dia.. Duduk apetah lg.. Dia jeles kot kat adik dia... Hehe. skng ni pandai dah menari.. Dgr lagu ja badan kira gedik!!! Aishhh ikut sapa ni??? Siap buat gaya tu tak tahan.. Nursery ajaq lagu rama2.. Dgn tgn haluih tu dia nnti buat gaya rama2 terbang ngn melayang.. So cuteeeee!!! Bila abg nak snap pic dia.. Malu olls!!! Hahahaha cute sgt! Kak cha.. Kak cha..

hahaha... kak cha la suka main bola...
tgk tu!!! ada aksi lagi ha...
nk duduk pun atas bola... haiyaaaaa
twinkle twinkle litle star....
naaaaa... hambik koooo... apa ke jenis ni kak cha oooiiii???
join me????
apa2 smua nk peluk perut mama...
kak cha vs BOLA
ALAHAIII...
letih posa... muahahaha

0 comments:

Post a Comment

said