Pages

Wednesday, December 22, 2010

MY MOM & CHICKEN CHOP...

SALAM U OLLS...

sihat tak? aku nk kata sihat 100% tak sgt la.. blh la.. tapi ok dari awal2 preggy..
noe dah blh mkn lebih ckit walau tak bnyk.. dah kurang moody2 ni.. cuma tak menentu ja.
tak kisah la kan.. janji ok ckit.. dah syukur sgt. muntah pun dh blh control..
caranya???? hehehe... off corse la mkn asam.. so.. standby jer la asam tu..

ni nk citer hal hari apa erk? masa ada sua rasa kat qbay tuh..
tngh dok ronda2 tu... dpt 1 call from my mom..
my mom say...

"ada man?" - mom
"sua rasa"... - aku
"ow... best ke? ramai ke?" - mom
"ok ler.. ramai memang ramai.." - aku
" satg dtg ler rumah..." - mom
" buat apa?" - aku (bnyk tanya lak... pergi jer la kan.. hehe
" mama masak chicken chop" - mom
" wahhhhhh... sedap... ok.. we r coming.. hehe.." - aku

aku pun terus gtau kat mr hubby... mr hubby dia no hal punya.. sntiasa ok kemana sj..
best kan.. alhamdulillah dpt hubby yg kaki jalan.. hahaha..
segala segi blh la hubby aku nie.. klu stgh lelaki tu.. tmpt2 tertentu ja diaorg nk g..
tapi my hubby no hal punya... ok jer.. ckp jer nk kemana..

tapi kitaorg decide nk g after magrib senang..
pas jalan2 g suarasa.. n aku pun dah pening.. mungkin panas + ramai org...
decide blk jer la.. tapi request kat mr hubby nk asam.. sbb nk muntah..
mr hubby pun cari la.... last2 beli kat stesen minyak..
then mr hubby kata lak.. kita g ronda town nk tak?
aku pun dah rsa ok ckit.. ok jer la.. sian lak kat dia..

blk umah b4 magrib coz nk siap2 solat smua nk gerak terus g juru..
nk mkn chicken chop...






memang sedap.. tapi syg... aku tak lalu ngn ayam ni.. last2 mr hubby yg dpt mkn.. 4 ketul u olls dia mkn.. dasat2.. hehehe.. gagah la sangatttt...

aku tiba2 tingat moi waktu lam pantang... ermmm sedapnyeee... bgtau kat my mom.. my mom kata buat la.. ikan masin ada.. halia ada.. lada hitam pun ada..
hehehe.. cargassssss

tau apa menunya????
moi kosong + halia + lada hitam + ikan masin
memang terangkat habisssss... ni la mknn pantang aku selama 44 hari... aku tak jamah nasi n lauk2.. cuma mkn moi ni jer.. selera jer...

nk ramping laaaa katakan.. bg angin2 smua kuar.. hehehe
ok la... itu sj kot nk kongsi.. lain kali lak..

0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

SALAM U OLLS...

sihat tak? aku nk kata sihat 100% tak sgt la.. blh la.. tapi ok dari awal2 preggy..
noe dah blh mkn lebih ckit walau tak bnyk.. dah kurang moody2 ni.. cuma tak menentu ja.
tak kisah la kan.. janji ok ckit.. dah syukur sgt. muntah pun dh blh control..
caranya???? hehehe... off corse la mkn asam.. so.. standby jer la asam tu..

ni nk citer hal hari apa erk? masa ada sua rasa kat qbay tuh..
tngh dok ronda2 tu... dpt 1 call from my mom..
my mom say...

"ada man?" - mom
"sua rasa"... - aku
"ow... best ke? ramai ke?" - mom
"ok ler.. ramai memang ramai.." - aku
" satg dtg ler rumah..." - mom
" buat apa?" - aku (bnyk tanya lak... pergi jer la kan.. hehe
" mama masak chicken chop" - mom
" wahhhhhh... sedap... ok.. we r coming.. hehe.." - aku

aku pun terus gtau kat mr hubby... mr hubby dia no hal punya.. sntiasa ok kemana sj..
best kan.. alhamdulillah dpt hubby yg kaki jalan.. hahaha..
segala segi blh la hubby aku nie.. klu stgh lelaki tu.. tmpt2 tertentu ja diaorg nk g..
tapi my hubby no hal punya... ok jer.. ckp jer nk kemana..

tapi kitaorg decide nk g after magrib senang..
pas jalan2 g suarasa.. n aku pun dah pening.. mungkin panas + ramai org...
decide blk jer la.. tapi request kat mr hubby nk asam.. sbb nk muntah..
mr hubby pun cari la.... last2 beli kat stesen minyak..
then mr hubby kata lak.. kita g ronda town nk tak?
aku pun dah rsa ok ckit.. ok jer la.. sian lak kat dia..

blk umah b4 magrib coz nk siap2 solat smua nk gerak terus g juru..
nk mkn chicken chop...






memang sedap.. tapi syg... aku tak lalu ngn ayam ni.. last2 mr hubby yg dpt mkn.. 4 ketul u olls dia mkn.. dasat2.. hehehe.. gagah la sangatttt...

aku tiba2 tingat moi waktu lam pantang... ermmm sedapnyeee... bgtau kat my mom.. my mom kata buat la.. ikan masin ada.. halia ada.. lada hitam pun ada..
hehehe.. cargassssss

tau apa menunya????
moi kosong + halia + lada hitam + ikan masin
memang terangkat habisssss... ni la mknn pantang aku selama 44 hari... aku tak jamah nasi n lauk2.. cuma mkn moi ni jer.. selera jer...

nk ramping laaaa katakan.. bg angin2 smua kuar.. hehehe
ok la... itu sj kot nk kongsi.. lain kali lak..

0 comments:

Post a Comment

said