Pages

Thursday, October 22, 2009

~CERITA BERTINGKAT2.. HEHE~



As-salam


nie citer mcm2 adaaaa... baru2 nih aku da g mkn2 kat evergreen hotel.. mulanya kami nk ambik lunch.. tapi telah di pk2.. kitaorg ambik diner laaa... lagipun lagi best kot klu ambik diner.. mcm2 ckit.. mmg punnn mcm2.. ya allah tuhan jer tau perut aku cekang ya amattttt... tak rugi la klu sekali sekala p mkn kan.. antara menu yg ada mlm tu.. ermmm bnyk benor.. tak tercakap le..
yg paling aku suka menu dia 'steamed eggs'.. mulanya aku nmpk pelik.. tapi bila mkn.. sedapppp.. aku nk cari resepi diaaaaaa... aku dh swoh abg ipaq aku minta kat chef hotel tu.. hrp2 dapat laaaa.. klu dpttt aku mskkan lam blog ni.. then seumur hidup aku.. aku tak pernah mkn sushi... kat sana ada 'booth' sushi laaaa.. ambik peluanggg g rasa... ermmmm not bad... ada menda leh mkn.. ada yg tak lehh... tp salmon mmg sdp.





nie lak masa nk twon g mkn dhh.. sempat lagi possing ngn dhia...

nie otw nk g hotel... jln jame ada xcidentt.. apa lagi posing looorrhhh,... hehehhe

nie per kessss lak?? o0o0o0o0 aku igt dah kenapa... dia lapaaaa tahap gaban.. ms tuh baru pkl 6.40pm.. diner start 7pm.. ms nie bg kanak2 ribena mandi kolam dulu sambil lepak2 diaorg main pool...

haaaa... TENNGGGOOOKKKKKK diaorg mandi sakannnnn....


dhia n me............ PEACE BABE!!


nielaaaaa... xcident yg buat jln jame... myvi nih xcident sorng2... tak tau apa kess..


PEACE...




~STEAMBOAT KOCHA HOT POT~

Nie lak masa kitaorg mkn steamboat kat kocha, bandar sunway berdepan ngn billion.. kocha nih mmg sedap n rega berpatutan.. sapa2 yg suka mkn steamboat.. mmg blh sgt dtg kedai nie... menarik.. mcm2 ada, bkn setakat steamboat jerrr...


nie air aper entahhh lupa dah aku pun... tapi mmg mabelesssss a..... slurrrrppp!!

laapaaa tahapppp gabannn... help.. help..help.... muahahahahaha

0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...



As-salam


nie citer mcm2 adaaaa... baru2 nih aku da g mkn2 kat evergreen hotel.. mulanya kami nk ambik lunch.. tapi telah di pk2.. kitaorg ambik diner laaa... lagipun lagi best kot klu ambik diner.. mcm2 ckit.. mmg punnn mcm2.. ya allah tuhan jer tau perut aku cekang ya amattttt... tak rugi la klu sekali sekala p mkn kan.. antara menu yg ada mlm tu.. ermmm bnyk benor.. tak tercakap le..
yg paling aku suka menu dia 'steamed eggs'.. mulanya aku nmpk pelik.. tapi bila mkn.. sedapppp.. aku nk cari resepi diaaaaaa... aku dh swoh abg ipaq aku minta kat chef hotel tu.. hrp2 dapat laaaa.. klu dpttt aku mskkan lam blog ni.. then seumur hidup aku.. aku tak pernah mkn sushi... kat sana ada 'booth' sushi laaaa.. ambik peluanggg g rasa... ermmmm not bad... ada menda leh mkn.. ada yg tak lehh... tp salmon mmg sdp.





nie lak masa nk twon g mkn dhh.. sempat lagi possing ngn dhia...

nie otw nk g hotel... jln jame ada xcidentt.. apa lagi posing looorrhhh,... hehehhe

nie per kessss lak?? o0o0o0o0 aku igt dah kenapa... dia lapaaaa tahap gaban.. ms tuh baru pkl 6.40pm.. diner start 7pm.. ms nie bg kanak2 ribena mandi kolam dulu sambil lepak2 diaorg main pool...

haaaa... TENNGGGOOOKKKKKK diaorg mandi sakannnnn....


dhia n me............ PEACE BABE!!


nielaaaaa... xcident yg buat jln jame... myvi nih xcident sorng2... tak tau apa kess..


PEACE...




~STEAMBOAT KOCHA HOT POT~

Nie lak masa kitaorg mkn steamboat kat kocha, bandar sunway berdepan ngn billion.. kocha nih mmg sedap n rega berpatutan.. sapa2 yg suka mkn steamboat.. mmg blh sgt dtg kedai nie... menarik.. mcm2 ada, bkn setakat steamboat jerrr...


nie air aper entahhh lupa dah aku pun... tapi mmg mabelesssss a..... slurrrrppp!!

laapaaa tahapppp gabannn... help.. help..help.... muahahahahaha

0 comments:

Post a Comment

said