Pages

Tuesday, September 29, 2009

MACAM2 MOOD...

As-salam..


Dulu cam rajin jer nk update blog nih.. entah skng nih cam malas jer nk update.. hahahaha... gilossss..

nk upload gambo raya.. tapi nanti la.. asik lupa jer.. kat fb aku dh upload.. skng nih tngh mood nk kenduri lakk... tak lama lagi jerrr... hehehe... pastu leh la dok umah lakkk upload citer2 menarik lam blog nih kan..


alhamdulillah diet aku berjalan seperti sedia kala.. aku mula start diet 1 week b4 posa.. ermm..

isau sebenarnya ms raya baru2 nie.. yer a.. mkn mcm2 kan.. takkan nk nengokkk jer.. tak syiokk a.. so far.. ok!

aku berjaya gak maintain berat badan aku... hurmm.. alhamdulillah la.. berbaloi2..

sepanjang bulan posa hingga ke hari ni.. aku berjaya turunkan hampir 6kg... ermm... banyak tuh.. sampai suar jeans aku pun dah longgar... paling ketara pinggang aku.. yg lain ok ler.. kena kerja keras lagi.. takpe pelan2 k.. insyaALLAH boleh!


org kata aku dah kurus.. tapi diaorg tatau part2 yg tertentu yg merimaskan aku.. hurmmmm.. ssh lorrrhhh... nih yg kena kerja keras nih.. ermm..


nanti kita tgk.. sebulan lagi ka.. kali nih nk senam sekali.. bln posa hr tuh tak blh.. ermm.. kita tgk jer la.. impian aku jadi kenyataan atau angan2 kosong jer... hahahahaha
cam ye-ye jer aku nihh...
cauuu..

0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

As-salam..


Dulu cam rajin jer nk update blog nih.. entah skng nih cam malas jer nk update.. hahahaha... gilossss..

nk upload gambo raya.. tapi nanti la.. asik lupa jer.. kat fb aku dh upload.. skng nih tngh mood nk kenduri lakk... tak lama lagi jerrr... hehehe... pastu leh la dok umah lakkk upload citer2 menarik lam blog nih kan..


alhamdulillah diet aku berjalan seperti sedia kala.. aku mula start diet 1 week b4 posa.. ermm..

isau sebenarnya ms raya baru2 nie.. yer a.. mkn mcm2 kan.. takkan nk nengokkk jer.. tak syiokk a.. so far.. ok!

aku berjaya gak maintain berat badan aku... hurmm.. alhamdulillah la.. berbaloi2..

sepanjang bulan posa hingga ke hari ni.. aku berjaya turunkan hampir 6kg... ermm... banyak tuh.. sampai suar jeans aku pun dah longgar... paling ketara pinggang aku.. yg lain ok ler.. kena kerja keras lagi.. takpe pelan2 k.. insyaALLAH boleh!


org kata aku dah kurus.. tapi diaorg tatau part2 yg tertentu yg merimaskan aku.. hurmmmm.. ssh lorrrhhh... nih yg kena kerja keras nih.. ermm..


nanti kita tgk.. sebulan lagi ka.. kali nih nk senam sekali.. bln posa hr tuh tak blh.. ermm.. kita tgk jer la.. impian aku jadi kenyataan atau angan2 kosong jer... hahahahaha
cam ye-ye jer aku nihh...
cauuu..

0 comments:

Post a Comment

said