Pages

Monday, November 24, 2008

Suci Dalam Debu...........


"Engkau bagai air yg jernih... di dalam bekas yg berdebu,, zahirnya kotoran itu,,,terlihat. kesucian terlindung jua" - mmg bermakna ayat2 tue... pd yg mendalami la.. lagu dia klu dgr pun best! boleh muhasabah diri....mcm aku nie. hahaha... hidup perlukan perubahan.. perlu diteruskan walau apa yg terjadi. be yourself. Tanpa kesedihan.. kita tak mengenali apa erti kehidupan. tanpa kegembiraan, kita tak tau nikmat hidup. tapi disebalik sedih dan suka aku.. aku jer yg tau. yg penting.... senyum selalu...gelak selalu.. hahaha... tak peduli apa org nk kata pun ssh jugak, kita nie hidup di kelilingi masyarakat bukannya hidup dlm hutan. kan...kan.. nak buat baik mmg susah,,, tapi klu nk buat jahat mmg senang... hehehe.. how come?? hidup bnyk mengajar aku erti kesabaran, kecekalan, ketabahan... bukan senang utk jadi senang. tapi cukup senang utk jadi susah!! hidup tanpa kasih, sunyi.... hidup tanpa cinta, bosan.... hidup tanpa dikasihi, menyakitkan.. e2 klu kita cinta kan hambaNYA.. tapi klu kita cintakan DIA... pasti bahagia... namun kita manusia nie sudah menjadi lumrah.. adanya berpasang-pasangan.. (ADAM & HAWA).

macam mana erkkk??? ada klu menyakitkan... tiada klu... memboringkan!!!
itulah AKU...

0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...


"Engkau bagai air yg jernih... di dalam bekas yg berdebu,, zahirnya kotoran itu,,,terlihat. kesucian terlindung jua" - mmg bermakna ayat2 tue... pd yg mendalami la.. lagu dia klu dgr pun best! boleh muhasabah diri....mcm aku nie. hahaha... hidup perlukan perubahan.. perlu diteruskan walau apa yg terjadi. be yourself. Tanpa kesedihan.. kita tak mengenali apa erti kehidupan. tanpa kegembiraan, kita tak tau nikmat hidup. tapi disebalik sedih dan suka aku.. aku jer yg tau. yg penting.... senyum selalu...gelak selalu.. hahaha... tak peduli apa org nk kata pun ssh jugak, kita nie hidup di kelilingi masyarakat bukannya hidup dlm hutan. kan...kan.. nak buat baik mmg susah,,, tapi klu nk buat jahat mmg senang... hehehe.. how come?? hidup bnyk mengajar aku erti kesabaran, kecekalan, ketabahan... bukan senang utk jadi senang. tapi cukup senang utk jadi susah!! hidup tanpa kasih, sunyi.... hidup tanpa cinta, bosan.... hidup tanpa dikasihi, menyakitkan.. e2 klu kita cinta kan hambaNYA.. tapi klu kita cintakan DIA... pasti bahagia... namun kita manusia nie sudah menjadi lumrah.. adanya berpasang-pasangan.. (ADAM & HAWA).

macam mana erkkk??? ada klu menyakitkan... tiada klu... memboringkan!!!
itulah AKU...

0 comments:

Post a Comment

said