Pages

Monday, September 26, 2011

Majlis Aqiqah & Berendoi

ASSALAMUALAIKUM... salam sejahtera ollsss...
lamanyaaa tak berpuisi dalam niii.. heehee... masa amat mencemburui diri saya tika dan saat ni.. bukan apa.. sejak ada aisya gurl ni.. rasa mcm nk tatap muka diaaa aje.. nk belekk muka dia aje.. tambah skng ni dh pandai sembang.. haishhhh bikin gerammm sgttt sama diaaa...
Memang rabong sangat si aisya nie.. papa dia cakap..rabongnya ikut mama dia lerrrr... klu ikut papa dia.. mesti pendiamm.. hehehe... ok la tuh!!

Yg nie nk N3 citer aqiqah n berendoi aisya.. pada 18 september 2011 (ahad)
ALHAMDULILLAH.. majlis berjalan dengan lancar... tetamu yang datang jugak tak putus2 sampai ke malam.. Lauk pauk juga mencukupi.. alhamdulillah.
Menu hari tu tak banyak sangat but nice..
NASI TOMATO, KAMBING MASAK ROS, KURMA DAGING, DALCA, AYAM GORENG, KUIH MUIH, JERUK ASAM, NASI HIMPIT, KUAH KACANG

Sesi pagi ada bacaan tahlil dari org surau.. then baru bermulanya org ramai datang.. and pkl 3pm cmtuh.. acara marhaban dan berendoi..
aisya 1st time naik endoi.. tercengang2 dia.. booolaattt jer biji mata tu.. gaknya konpiuss kot.. awat yg dok rasa lain mcm jaaa.. dia pun tak leh nk lena.. tapi diam aja... walaupun majlis sederhana jer tapi rasa penat tuh mmg dasattt.. ahahaha... bygkan lah dari pagi sampai malam punya dok bertungkus lumus... tup2 isnin tu dah nk mula keja.. pengsannnn...
tapi ttp pergi keja coz dh rindu sgt nk masuk keja... 3 bulan mmg lamaaaa.. tapi besttt




niela budak tomeyyy tu.. hari aisya naik endoi.. mama boh gonn kat diaaa... semua pakat dok geram tgk... tambah2 mama boh cincin kat tangan dia.. semua pakat dok geram ttgk jari haluihh dah pakai cincin.. hehe




nie la endoi aisya.. mama buat khas utk anak mama.. tak yah nk sewa2.. bazir duit jer.. hehehehe




credit to all marhaban grop... mmg besttt... ramai lakkk tu yg datangg...




saat aisya berendoi... mama setia menemani aisya.. :)






door gift pada tetamu...



Terima kasih pada semua yg hadir dan membantu dalam majlis ini.. semoga tuhan membalas jasa semua.. sayanggggg sgttt... muahh..muah...


0 comments:

Post a Comment

said

My little angel...

Lilypie Maternity tickers

Total Pageviews

penyeri blog Mummy awin..


Powered By KakiBlog

sahabat handai

~HargaiLah Masa & WaKtu~

~PARA-PARA PENGUNJUNG~ TKS...

ASSALAMUALAIKUM... salam sejahtera ollsss...
lamanyaaa tak berpuisi dalam niii.. heehee... masa amat mencemburui diri saya tika dan saat ni.. bukan apa.. sejak ada aisya gurl ni.. rasa mcm nk tatap muka diaaa aje.. nk belekk muka dia aje.. tambah skng ni dh pandai sembang.. haishhhh bikin gerammm sgttt sama diaaa...
Memang rabong sangat si aisya nie.. papa dia cakap..rabongnya ikut mama dia lerrrr... klu ikut papa dia.. mesti pendiamm.. hehehe... ok la tuh!!

Yg nie nk N3 citer aqiqah n berendoi aisya.. pada 18 september 2011 (ahad)
ALHAMDULILLAH.. majlis berjalan dengan lancar... tetamu yang datang jugak tak putus2 sampai ke malam.. Lauk pauk juga mencukupi.. alhamdulillah.
Menu hari tu tak banyak sangat but nice..
NASI TOMATO, KAMBING MASAK ROS, KURMA DAGING, DALCA, AYAM GORENG, KUIH MUIH, JERUK ASAM, NASI HIMPIT, KUAH KACANG

Sesi pagi ada bacaan tahlil dari org surau.. then baru bermulanya org ramai datang.. and pkl 3pm cmtuh.. acara marhaban dan berendoi..
aisya 1st time naik endoi.. tercengang2 dia.. booolaattt jer biji mata tu.. gaknya konpiuss kot.. awat yg dok rasa lain mcm jaaa.. dia pun tak leh nk lena.. tapi diam aja... walaupun majlis sederhana jer tapi rasa penat tuh mmg dasattt.. ahahaha... bygkan lah dari pagi sampai malam punya dok bertungkus lumus... tup2 isnin tu dah nk mula keja.. pengsannnn...
tapi ttp pergi keja coz dh rindu sgt nk masuk keja... 3 bulan mmg lamaaaa.. tapi besttt




niela budak tomeyyy tu.. hari aisya naik endoi.. mama boh gonn kat diaaa... semua pakat dok geram tgk... tambah2 mama boh cincin kat tangan dia.. semua pakat dok geram ttgk jari haluihh dah pakai cincin.. hehe




nie la endoi aisya.. mama buat khas utk anak mama.. tak yah nk sewa2.. bazir duit jer.. hehehehe




credit to all marhaban grop... mmg besttt... ramai lakkk tu yg datangg...




saat aisya berendoi... mama setia menemani aisya.. :)






door gift pada tetamu...



Terima kasih pada semua yg hadir dan membantu dalam majlis ini.. semoga tuhan membalas jasa semua.. sayanggggg sgttt... muahh..muah...


0 comments:

Post a Comment

said